دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Judith A Hale
سری: Pfeiffer essential resources for training and HR professionals
ISBN (شابک) : 0787978973, 9780787978976
ناشر: Pfeiffer
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 184
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 667 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Outsourcing training and development : factors for success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برون سپاری آموزش و توسعه: عوامل موفقیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در این کتاب، جودی هیل، کارشناس مدیریت منابع انسانی و آموزش، برون سپاری آموزشی را ابهام می کند و جزئیاتی را بیان می کند که چگونه شرکت ها می توانند با موفقیت نیازهای آموزشی و توسعه خود را برون سپاری کنند - از کل عملکرد یادگیری گرفته تا خدمات و برنامه های منتخب. همچنین هزارتوی ابعاد قراردادی، بین فردی و حقوقی را در بر می گیرد که در هر تصمیمی برای مشارکت با ارائه دهنده خدمات دیگر وجود دارد. این کتاب پر از نکات کاربردی، دستورالعملها و ابزارهای فراوان، چگونگی تعیین نوع منابع خارجی مورد نیاز را توضیح میدهد. و روابط گزارش دهی سطح آمادگی برای برون سپاری کالاهای تحویلی از مدیریت عملکرد آموزشی و توسعه تا عناصر برنامه خاص عناصر قراردادی که به بهترین نحو از منافع سازمان محافظت می کنند نحوه همکاری موثر با همه عملکردهای دخیل در تصمیمات برون سپاری
In this book, human resource management and training expert Judy Hale demystifies training outsourcing and details how companies can successfully outsource their training and development needs—from the entire learning function to selected services and programs. It also covers the labyrinth of contractual, interpersonal, and legal dimensions inherent in any decision to partner with another service provider. Filled with practical tips, guidelines, and plenty of tools, this book explains how to determine What type of external resources will be required What to expect of external resources What will be required in terms of program deliverables, reports, quality assurance, risk management, and reporting relationships The level of readiness to outsource deliverables ranging from managing the training and development function to specific program elements The contractual elements that best protect an organization’s interests How to collaborate effectively with all of the functions involved in outsourcing decisions