ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Perspektivenübernahme : zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik

دانلود کتاب Perspektivenübernahme: Zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik

Perspektivenübernahme : zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik

مشخصات کتاب

Perspektivenübernahme : zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783531181912, 3531181912 
ناشر: VS Verlag für Sozialwissenschaften 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 267 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Perspektivenübernahme : zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Perspektivenübernahme: Zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Perspektivenübernahme: Zwischen Moralphilosophie und Moralpädagogik

این یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش است که حقایق را از دیدگاه های مختلف ببیند. وقتی صحبت از تربیت اخلاقی می شود، تغییر دیدگاه، به ویژه در قانون طلایی ("آنچه را که با خودت نمی کردی با دیگران انجام نده") ابزار ایجاد حساسیت اخلاقی است. این شکل روزمره آموزش اکنون با آموزش مدرن مخالف است، که در شکل نهادینه شده نمی تواند صرفاً با اشکال روزمره جذابیت اخلاقی کار کند. ایوا-ماریا کنگوت خطوط ارتباطی بین توانایی گرفتن دیدگاه ها و اخلاق را تحلیل می کند. روش‌های کلاسیک تربیت اخلاقی و آموزش بین‌فرهنگی با توجه به نحوه برخورد آنها با دیدگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Es ist ein zentrales Anliegen von Bildung, Sachverhalte aus verschiedenen Perspektiven zu sehen. Geht es um moralische Bildung, so ist der Wechsel der Perspektive speziell in der Goldenen Regel („Was du nicht willst, dass man dir tut, das füg auch keinem anderen zu“) das Mittel zur Erzeugung moralischer Sensibilität. Dieser Alltagsform der Erziehung steht nun die moderne Pädagogik gegenüber, die in institutionalisierter Form nicht allein mit alltagsmoralischen Formen des Appells arbeiten kann. Eva-Maria Kenngott analysiert die Verbindungslinien zwischen der Fähigkeit zur Perspektivenübernahme und Moral. Klassische Methoden der Moralpädagogik und der interkulturellen Pädagogik werden auf ihren Umgang mit Perspektivenübernahme hin untersucht





نظرات کاربران