ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Professional test-driven development with C# : developing real world applications with TDD

دانلود کتاب توسعه تست محور حرفه ای با C #: توسعه برنامه های دنیای واقعی با TDD

Professional test-driven development with C# : developing real world applications with TDD

مشخصات کتاب

Professional test-driven development with C# : developing real world applications with TDD

دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781118102107, 1118102118 
ناشر: Wiley Pub  
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 322 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 31 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Professional test-driven development with C# : developing real world applications with TDD به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه تست محور حرفه ای با C #: توسعه برنامه های دنیای واقعی با TDD نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه تست محور حرفه ای با C #: توسعه برنامه های دنیای واقعی با TDD

راهنمایی عملی برای ایجاد تمرین توسعه مبتنی بر آزمایش عالی توسعه آزمایش‌محور (TDD) به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا برنامه‌ای که به خوبی طراحی شده است را شناسایی کنند و قبل از نوشتن عملکردی که باید اجرا شود، آزمون نوشتن را تشویق می‌کند. این راهنمای عملی بینش ارزشمندی را برای ایجاد فرآیندهای توسعه آزمایش محور موفق با کد منبع و نمونه‌هایی که هم در C# و هم در دات‌نت ارائه می‌شوند، این کتاب شما را از طریق روش TDD راهنمایی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه آن را در یک برنامه کاربردی واقعی اعمال می‌کند. شما شاهد برنامه ساخته شده از ابتدا خواهید بود و هر مرحله ای را که در توسعه دخیل است و همچنین مشکلاتی که با آن مواجه شده اید و راه حل های اعمال شده را شرح می دهد. انگیزه پشت توسعه مبتنی بر آزمون (TDD)، چیست و چگونه کار می کند، مراحل مختلف توسعه یک برنامه کاربردی و آزمایشی را که قبل از اجرای کارکرد درگیر است، بررسی می کند. در مورد تست واحد بحث می کند و توسعه آزمایش محور حرفه ای را با سی شارپ بازسازی می کند. به شما نشان می دهد که چگونه بلافاصله فرآیندهای TDD عالی ایجاد کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Hands-on guidance to creating great test-driven developmentpractice Test-driven development (TDD) practice helps developersrecognize a well-designed application, and encourages writing atest before writing the functionality that needs to be implemented.This hands-on guide provides invaluable insight for creatingsuccessful test-driven development processes. With source code andexamples featured in both C# and .NET, the book walks you throughthe TDD methodology and shows how it is applied to a real-worldapplication. You’ll witness the application built fromscratch and details each step that is involved in the development,as well as any problems that were encountered and the solutionsthat were applied. Clarifies the motivation behind test-driven development (TDD),what it is, and how it works Reviews the various steps involved in developing an applicationand the testing that is involved prior to implementing thefunctionality Discusses unit testing and refactoring Professional Test-Driven Development with C# shows youhow to create great TDD processes right away.





نظرات کاربران