دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2nd ed
نویسندگان: Barbara Findlay Schenck
سری: -For dummies
ISBN (شابک) : 0764578391, 9780764578397
ناشر: Wiley
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 371
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Small business marketing for dummies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی کسب و کار کوچک برای آدمک ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
داشتن کسب و کار شخصی با داشتن مشتری یکسان نیست و یکی بدون دیگری بی فایده است. چه کسب و کار شما یک فروشگاه فروش مجدد باشد یا یک شرکت مشاوره با فناوری پیشرفته، یک دفتر وکالت یا یک خدمات نظافت منزل، در محیط رقابتی امروزی، بازاریابی استراتژیک ضروری است. Small Business Marketing For Dummies، نسخه دوم از نسخه اصلی به روز شده است که برنده نقدهای مثبت و الهام بخش هزاران کسب و کار کوچک در راه تبدیل شدن به مشاغل بزرگ است. بهروزرسانیها شامل اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی آنلاین، بخش کاملاً جدید در جذب و حفظ مشتریان، ایدههای جدید مقرونبهصرفه و سریع برای تأثیرگذاری فوری و موارد دیگر است. این کتاب شامل موارد زیر است: اصول بازاریابی که شما را آماده می کند تا کسب و کار خود را تقویت کنید و برنامه بازاریابی خود را به سرعت شروع کنید اطلاعاتی برای کمک به تعیین موقعیت تجاری و نام تجاری خود. راهکارهایی برای ایجاد تبلیغات چاپی و پخشی که کار می کنند ایده هایی برای اطلاع رسانی بدون تبلیغات، از جمله اطلاعات در مورد پست مستقیم، بروشورها، تبلیغات، تبلیغات و موارد دیگر ده مرحله برای ایجاد برنامه بازاریابی آسان برای جمع آوری خود با صفحاتی از ایده هایی برای بازاریابی کم هزینه و تاثیر بالا از نویسنده باربارا فایندلی شنک، یک مشاور بازاریابی با بیش از 20 سال تجربه با مشتریانی از کسب و کارهای کوچک گرفته تا شرکت های Fortune 500، بازاریابی کسب و کار کوچک برای Dummies، نسخه دوم به شما کمک می کند به چیزهای جدید برسید و حفظ کنید. مشتریان چه در حال اداره یک دفتر خانگی، یک شرکت کوچک، یک کسب و کار خانوادگی، یک سازمان غیرانتفاعی یا یک عملیات خرده فروشی باشید، خواهید فهمید که چگونه می توانید: برنامه بازاریابی خود را سفارشی طراحی کنید ایجاد پیام های بازاریابی موثر ایجاد ارتباطات بازاریابی موثر بدون اهمیت در چه زمینه ای هستید، بازاریابی کسب و کار کوچک برای Dummies، نسخه دوم به شما کمک می کند تا رویاهای خود را محقق کنید. اگر آن را بخرید، بخوانید، و برخی از استراتژی های بازاریابی مورد بحث را اجرا کنید، مشتریان خواهند آمد.
Having your own business isn’t the same as having customers, and one is useless without the other. Whether your business is a resale store or a high-tech consulting firm, a law office or a home cleaning service, in today’s competitive environment, strategic marketing is essential. Small Business Marketing For Dummies, Second Edition is updated from the original version that won rave reviews and inspired thousands of small businesses on their way to becoming big businesses. Updates include more information on online marketing, a whole new section on getting and keeping customers, new cost-effective, fast-acting ideas for instant impact, and more. The book covers: Marketing basics that prepare you to rev up your business and jumpstart your marketing program Information to help you define your business position and brand Advice on bringing in professionals A quick-reference guide to mass media and a glossary of advertising jargon How-tos for creating print and broadcast ads that work Ideas for getting the word out without advertising, including information on direct mail, brochures, publicity, promotions, and more Ten steps to follow to build your own easy-to-assemble marketing plan With pages of ideas for low-cost, high-impact marketing from author Barbara Findlay Schenck, a marketing consultant with more than 20 years experience with clients ranging from small businesses to Fortune 500 companies, Small Business Marketing For Dummies, Second Edition helps you reach and keep new customers. Whether you’re running a home office, a small firm, a family business, a nonprofit organization, or a retail operation, you’ll discover how to: Custom design your own marketing program Create effective marketing messages Produce marketing communications that work No matter what field you’re in, Small Business Marketing For Dummies, 2nd Edition will help you make your dreams come true. If you buy it, read it, and implement some of the marketing strategies discussed, customers will come.