ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stairway to the mind

دانلود کتاب پلکانی به سوی ذهن

Stairway to the mind

مشخصات کتاب

Stairway to the mind

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0387943811, 9780387943817 
ناشر: Copernicus 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 251 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 86 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Stairway to the mind به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پلکانی به سوی ذهن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پلکانی به سوی ذهن

شعور بشر برای قرن ها فیلسوفان، هنرمندان و دانشمندان را گیج کرده است. برخی آن را صرفاً فیزیکی می دانند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که فراتر از جهان مادی است. اکنون کتابی می آید که دیدگاه جدیدی ارائه می دهد - کاملاً مبتنی بر شواهدی از علوم طبیعی - که به موجب آن ماتریالیسم و ​​دوگانگی در کنار هم وجود دارند. نویسنده - یکی از پیشگامان برجسته دینامیک غیرخطی - استدلال خود را بر یک دیدگاه سلسله مراتبی از سازمان ذهنی استوار می کند. یک راه پله اتم ها مولکول ها را ایجاد می کنند، نورون ها مغز را تشکیل می دهند و آگاهی فردی منجر به فرهنگ مشترک می شود. تمام مراحل برای تکمیل تصویر مورد نیاز است و هر سطح از سطح قبلی مشتق شده است. این کتاب به متخصصان نشان می دهد که چگونه هر یک از زمینه های آنها به تصویر کلی می افزاید، در حالی که مقدمه ای برای این تحقیق به خوانندگان عمومی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Human consciousness has perplexed philosophers, artists and scientists for centuries. Some hold it to be purely physical, while others believe it transcends the material world. Now comes a book that offers a new perspective - based entirely on evidence from the natural sciences - whereby materialism and dualism co-exist. The author - a distinguished pioneer of nonlinear dynamics - bases his argument on a hierarchical view of mental organization; a stairway. Atoms give rise to molecules, neurons form the brain and individual consciousness leads to shared culture. All steps are needed to complete the picture and each level derives from the previous one. The book shows specialists how each of their fields adds to the overall picture, while providing general readers with an introduction to this investigation.





نظرات کاربران