دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: Erica Olsen سری: For Dummies ISBN (شابک) : 0470037164, 9780470037164 ناشر: Wiley سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 379 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Planning For Dummies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای آدمکها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگر در تجارت هستید، باید برای همه چیز برنامه ریزی کنید. برای رشد کسب و کار خود تلاش کنید چه برای یک کسب و کار کوچک، یک شرکت بزرگ، غیرانتفاعی یا حتی یک سازمان دولتی برنامه ریزی کنید، این کتاب دارای مشخصات برنامه ریزی است که شما برای سازمان خود نیاز دارید. گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه پایه های یک برنامه را پایه گذاری کنید، درک کنید که چگونه برنامه شما بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد، تیم های برنامه ریزی تشکیل دهید، نقاط قوت خود را کشف کنید، ببینید کجا هستید و در نهایت، برنامه ریزی کنید که کجا هستید. میروی و خیلی چیزهای دیگر:
این راهنمای ساده و دوستانه قدرت برنامه ریزی استراتژیک را در کف دست شما قرار می دهد. برای کسب و کارهای کوچکی که توانایی استخدام مشاوران برنامه ریزی استراتژیک را ندارند، حتی ضروری تر است. برنامه ریزی دقیق و مداوم تنها راه برای مدیریت آینده تجاری نامشخص است. با این کتاب، شما تمام راهنمایی های گام به گام مورد نیاز خود را خواهید داشت تا اطمینان حاصل کنید که برای هر چیزی که پیش می آید آماده هستید.
Written by Erica Olsen, founder and President of a business development firm that helps entrepreneurial-minded businesses plan for a successful future, this handy guide covers all the basics, including:
If you’re in business, you have to plan for everything — especially if you intend your business to grow. Whether you’re planning for a small business, large conglomerate, nonprofit, or even a government agency, this book has the planning specifics you need for your organization. Step-by-step, you’ll learn how to lay the foundations for a plan, understand how your plan will affect your business, form planning teams, discover what your strengths are, see where you are, and, finally, plan where you’re going. And there’s much more:
This friendly, simple guide puts the power of strategic planning in the palm of your hand. For small businesses that can’t afford to hire strategic planning consultants, it’s even more imperative. Careful, constant planning is the only way to handle an uncertain business future. With this book, you’ll have all the step-by-step guidance you need to ensure you’re ready for anything that comes.