ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Planning For Dummies

دانلود کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای آدمکها

Strategic Planning For Dummies

مشخصات کتاب

Strategic Planning For Dummies

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: For Dummies 
ISBN (شابک) : 0470037164, 9780470037164 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 379 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Planning For Dummies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای آدمکها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه ریزی استراتژیک برای آدمکها

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید یا برنامه ریزی برای آینده کسب و کار خود هستید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برنامه ریزی استراتژیک برای Dummies همه چیزهایی را که برای ایجاد و حفظ یک مزیت رقابتی باید بدانید را پوشش می دهد. کسب و کارهایی که فکر کارآفرینی دارند برای آینده ای موفق برنامه ریزی می کنند، این راهنمای مفید تمام اصول اولیه را پوشش می دهد، از جمله:
  • چگونه یک برنامه استراتژیک متفاوت از یک طرح کسب و کار است
  • تاسیس مرحله- فرآیند برنامه ریزی مبتنی بر
  • برنامه ریزی و تشویق به رشد
  • نگاهی بلند از سازمان
  • ارزیابی عملکرد گذشته
  • تعریف و اصلاح ماموریت، ارزش ها و چشم انداز
  • اندازه گیری وضعیت فعلی
  • li>بررسی چشم انداز صنعت خود
  • تعیین اولویت های استراتژیک
  • برنامه ریزی برای موارد احتمالی ناشناخته

اگر در تجارت هستید، باید برای همه چیز برنامه ریزی کنید. برای رشد کسب و کار خود تلاش کنید چه برای یک کسب و کار کوچک، یک شرکت بزرگ، غیرانتفاعی یا حتی یک سازمان دولتی برنامه ریزی کنید، این کتاب دارای مشخصات برنامه ریزی است که شما برای سازمان خود نیاز دارید. گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه پایه های یک برنامه را پایه گذاری کنید، درک کنید که چگونه برنامه شما بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد، تیم های برنامه ریزی تشکیل دهید، نقاط قوت خود را کشف کنید، ببینید کجا هستید و در نهایت، برنامه ریزی کنید که کجا هستید. میروی و خیلی چیزهای دیگر:

  • یاد بگیرید که روندهای کسب و کار را تجزیه و تحلیل کنید که آینده کسب و کار شما را تعیین می کند
  • اهداف قابل اندازه گیری و واقعی را تعیین کنید که بتوانید برای آنها برنامه ریزی کنید و به آنها برسید
  • برنامه ریزی استراتژیک را به بخشی از سازمان تبدیل کنید
  • راهبردهای متعددی را که می توانید به طور همزمان اجرا کنید اولویت بندی کنید
  • یک چشم انداز تعیین کننده برای سازمان تنظیم کنید که تمام برنامه ریزی و استراتژی شما را هدایت کند

این راهنمای ساده و دوستانه قدرت برنامه ریزی استراتژیک را در کف دست شما قرار می دهد. برای کسب و کارهای کوچکی که توانایی استخدام مشاوران برنامه ریزی استراتژیک را ندارند، حتی ضروری تر است. برنامه ریزی دقیق و مداوم تنها راه برای مدیریت آینده تجاری نامشخص است. با این کتاب، شما تمام راهنمایی های گام به گام مورد نیاز خود را خواهید داشت تا اطمینان حاصل کنید که برای هر چیزی که پیش می آید آماده هستید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If you’re starting a new business or planning your business’s future, there are plenty of things you should take into account. Strategic Planning For Dummies covers everything you need to know to develop a plan for building and maintaining a competitive advantage — no matter what business you’re in.

Written by Erica Olsen, founder and President of a business development firm that helps entrepreneurial-minded businesses plan for a successful future, this handy guide covers all the basics, including:

  • How a strategic plan is different than a business plan
  • Establishing a step-based planning process
  • Planning for and encouraging growth
  • Taking a long-view of your organization
  • Evaluating past performance
  • Defining and refining your mission, values, and vision
  • Sizing up your current situation
  • Examining your industry landscape
  • Setting your strategic priorities
  • Planning for unknown contingencies

If you’re in business, you have to plan for everything — especially if you intend your business to grow. Whether you’re planning for a small business, large conglomerate, nonprofit, or even a government agency, this book has the planning specifics you need for your organization. Step-by-step, you’ll learn how to lay the foundations for a plan, understand how your plan will affect your business, form planning teams, discover what your strengths are, see where you are, and, finally, plan where you’re going. And there’s much more:

  • Learn to analyze business trends that will determine your business’s future
  • Set measurable, realistic goals that you can plan for and achieve
  • Make strategic planning a habitual part of the organization
  • Prioritize multiple strategies that you can implement simultaneously
  • Set a defining vision for the organization that guides all your planning and strategy

This friendly, simple guide puts the power of strategic planning in the palm of your hand. For small businesses that can’t afford to hire strategic planning consultants, it’s even more imperative. Careful, constant planning is the only way to handle an uncertain business future. With this book, you’ll have all the step-by-step guidance you need to ensure you’re ready for anything that comes.





نظرات کاربران