ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tapestry 5: Building Web Applications

دانلود کتاب ملیله 5: ساختن برنامه های وب

Tapestry 5: Building Web Applications

مشخصات کتاب

Tapestry 5: Building Web Applications

دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1847193072, 9781847193070 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 280 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ملیله 5: ساختن برنامه های وب: کتابخانه، ادبیات کامپیوتر، جاوا



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Tapestry 5: Building Web Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ملیله 5: ساختن برنامه های وب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ملیله 5: ساختن برنامه های وب

این کتاب یک آموزش گام به گام عملی برای کسانی است که می خواهند با Tapestry 5 برنامه های کاربردی وب مدرن و واقعی بسازند، چارچوب منبع باز آپاچی برای ایجاد برنامه های وب پویا، قوی و بسیار مقیاس پذیر در جاوا. این مسیر کمترین مقاومت را نشان می دهد، به طوری که خواننده می تواند تمام مهارت های ضروری را سریع و آسان بیاموزد. برای ارائه یک تجربه عملی اولیه به خواننده، یک برنامه وب ساده اما مفید در سرتاسر فصل ها ساخته شده است. این کتاب برای کسانی است که می خواهند به سرعت و به راحتی برنامه های کاربردی وب پیچیده جاوا بسازند. فرض بر این است که خواننده به طور منطقی با زبان برنامه نویسی جاوا راحت است، اما هیچ دانشی از فناوری های وب مورد نیاز نیست. برای توسعه دهندگان با تجربه Servlet، JSP، یا Struts، این کتاب راه جایگزینی را نشان می دهد که به آنها امکان می دهد بهره وری خود را به سطح غیر قابل مقایسه ای افزایش دهند. با این کتاب خواهید دید که یادگیری یک چارچوب مبتنی بر مؤلفه معاصر می تواند آسان و کار کردن با آن لذت بخش باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is a practical step-by-step tutorial for those who want to build contemporary, real-life web applications with Tapestry 5, the Apache open-source framework for creating dynamic, robust, highly scalable web applications in Java. It shows the path of least resistance, so that the reader can learn all the essential skills quickly and easily. To give the reader an initial practical experience, a simple but useful web application is built throughout the chapters. This book is for those who want to build sophisticated Java web applications quickly and easily. It assumes that the reader is reasonably comfortable with the Java programming language, but no knowledge of web technologies is needed. For experienced Servlet, JSP, or Struts developers, the book will show an alternative way that will allow them to raise their productivity to an incomparable level. With this book you will see that a contemporary component-based framework can be easy to learn and a pleasure to work with.





نظرات کاربران