ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The 2nd Digital Revolution (IT Solutions series)

دانلود کتاب دومین انقلاب دیجیتال (سری راه حل های فناوری اطلاعات)

The 2nd Digital Revolution (IT Solutions series)

مشخصات کتاب

The 2nd Digital Revolution (IT Solutions series)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 159140598X, 9781591405993 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 285 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The 2nd Digital Revolution (IT Solutions series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دومین انقلاب دیجیتال (سری راه حل های فناوری اطلاعات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دومین انقلاب دیجیتال (سری راه حل های فناوری اطلاعات)

این کتاب با بیان ماهیت مدیریت فناوری کسب‌وکار به روش‌هایی که به ندرت در عموم مورد بحث قرار می‌گیرد، به چگونگی بهینه‌سازی روابطی می‌پردازد که بیشتر توسط فروشندگان تا خریداران، و بیشتر توسط هیاهو تا مواد ایجاد شده‌اند. حرفه فناوری اطلاعات در نقطه اشتعال منحصربه‌فردی در تاریخ است که در آن مشکلات جدی وجود دارد - نرخ بالای شکست پروژه، بقایای خرابی نقطه‌ای، و هزینه‌های سرمایه کم مداوم IT - و فرصت‌های بزرگ.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Communicating the essence of business technology management in ways seldom discussed in public, this book looks at how to optimize relationships that have been driven more by sellers than buyers, and more by hype than substance. The IT profession is at a unique flash point in history where there are serious problems—high project failure rate, remnants of the dot com crash, and persistently low capital IT spending—and major opportunities.





نظرات کاربران