ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Disinventing and Reconstituting Languages

دانلود کتاب اختراع و ایجاد مجدد زبان

Disinventing and Reconstituting Languages

مشخصات کتاب

Disinventing and Reconstituting Languages

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Bilingual Education and Bilingualism 
ISBN (شابک) : 1853599247, 9781853599248 
ناشر: Multilingual Matters 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Disinventing and Reconstituting Languages به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اختراع و ایجاد مجدد زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اختراع و ایجاد مجدد زبان

این کتاب مفروضات مربوط به ماهیت زبان را زیر سوال می برد. با نگاهی به زمینه‌های مختلف از زبان اشاره در اندونزی تا شیوه‌های سوادآموزی در برزیل، نویسندگان استدلال می‌کنند که تا زمانی که روش‌های آموزش و مفهوم‌سازی زبان‌ها را تغییر و بازسازی نکنیم، مطالعات زبان نمی‌تواند رفاه اجتماعی کاربران زبان را بهبود بخشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book questions assumptions about the nature of language. Looking at diverse contexts from sign languages in Indonesia to literacy practices in Brazil, the authors argue that unless we change and reconstitute the ways in which languages are taught and conceptualized, language studies will not be able to improve the social welfare of language users.





نظرات کاربران