دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: الکترونیک ویرایش: نویسندگان: Keith Billings. Taylor Morey سری: ISBN (شابک) : 9780071639729, 0071639713 ناشر: McGraw-Hill Professional سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 849 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 16 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتابچه راهنمای تغذیه Switchmode ، ویرایش سوم: ابزار دقیق، الکترونیک قدرت، کتابچه راهنما، کاتالوگ، جداول
در صورت تبدیل فایل کتاب Switchmode Power Supply Handbook, Third Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای تغذیه Switchmode ، ویرایش سوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
راهنمای قطعی طراحی منبع تغذیه حالت سوئیچ کاملاً بهروزرسانی
شده است.
راهنمای منبع تغذیه Switchmode، ویرایش سوم، با پوشش آخرین
پیشرفتها و تکنیکها، بازبینی کاملی از منبع پیشرو در صنعت برای
طراحان منبع تغذیه است.
روشهای طراحی جدید مورد نیاز برای تامین انرژی دستگاه های
الکترونیکی کوچک و با کارایی بالا ارائه شده است. بر اساس چندین
دهه تجربه نویسندگان، این کتاب مملو از راهحلهای دنیای واقعی و
بسیاری از نوموگرامها است و دارای تئوری سادهشده و تحلیل ریاضی
است.
این جلد جامع الزامات رایج برای عملکرد مستقیم از منبع AC را
توضیح میدهد و طراحی را مورد بحث قرار میدهد. تئوری و عمل
الزامات مهندسی سیستم های حالت سوئیچ و توصیه هایی برای اصلاح
ضریب توان فعال گنجانده شده است. این راهنمای عملی دانش کاری از
جدیدترین توپولوژیها همراه با رویکردهای گام به گام برای
تصمیمگیری اجزا برای دستیابی به طرحهای منبع تغذیه قابل اعتماد
و مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار میدهد.
راهنمای منبع تغذیه Switchmode، نسخه سوم شامل:
الزامات عملکردی منابع تغذیه با حالت سوئیچ مستقیم آفلاین
انتخاب اجزای برق و طراحی ترانسفورماتور برای مدارهای مبدل
ترانسفورماتور، چوک و طراحی حرارتی
فیلترهای ورودی، کنترل RFI، مدارهای اسنابر و سیستم های
کمکی
طراحی سیستم تصحیح ضریب توان فعال
نمونه های کارکردی اجزای ولتاژ
نمونه هایی از سیستم های کاملا تشدید و شبه تشدید
بالاست فلورسنت اینورتر تشدید کننده
نمونه ای از سیستم مدوله شده تغییر فاز با توان بالا
طرح جدید درایو اینورتر رزونانس ماسفت
نوسانگر موجی با برد وسیع و تک کنترلی
The definitive guide to switchmode power supply design-fully
updated.
Covering the latest developments and techniques, Switchmode
Power Supply Handbook, third edition is a thorough revision of
the industry-leading resource for power supply designers.
New design methods required for powering small,
high-performance electronic devices are presented. Based on the
authors decades of experience, the book is filled with
real-world solutions and many nomograms, and features
simplified theory and mathematical analysis.
This comprehensive volume explains common requirements for
direct operation from the AC line supply and discusses design,
theory, and practice. Engineering requirements of switchmode
systems and recommendations for active power factor correction
are included. This practical guide provides you with a working
knowledge of the latest topologies along with step-by-step
approaches to component decisions to achieve reliable and
cost-effective power supply designs.
Switchmode Power Supply Handbook, third edition covers:
Functional requirements of direct off-line switchmode power
supplies
Power components selection and transformer designs for
converter circuits
Transformer, choke, and thermal design
Input filters, RFI control, snubber circuits, and auxiliary
systems
Active power factor correction system design
Worked examples of would components
Examples of fully resonant and quasi-resonant systems
A resonant inverter fluorescent ballast
An example of high-power phase shift modulated system
A new MOSFET resonant inverter drive scheme
A single-control, wide-range wave oscillator
Contents......Page 3
Part One: Savvy......Page 0
After all, we’re all speaking, often simultaneously......Page 9
Whither Goest?......Page 10
Why Sizzle and Steak Are Both Required for Fine Dining......Page 14
The True Speaker Is Not a Performing Seal......Page 16
Alan’s Million Dollar Speaking Profile......Page 17
The Diverse (and Daunting) Speaker Scenarios......Page 19
The Vagaries of the Trade......Page 24
Summary......Page 28
Creating Value Propositions......Page 30
Get the Dummy Off the Cover......Page 34
Alan’s 12 Steps to Creating Market ‘‘Reach’’......Page 37
The Litmus Test of Real, Imaginary, and ‘‘Woo-Woo’’ Markets......Page 43
Organizing Your Approach: The Easiest Route Is Usually the Best......Page 47
Summary......Page 51
Being Around a Long Time Makes You Older, but Not Necessarily Better......Page 52
Transforming Intellectual Capital into Intellectual Property......Page 58
Establishing Viral Interest......Page 61
Nine Best Practices to Increase Your Business......Page 65
If You Don’t Blow Your Own Horn, There Is No Music......Page 76
Fish Swim, but Different Strokes for Different Folks......Page 83
Summary......Page 84
The Three Basic Fee Ranges You Must Create......Page 86
Taking Out the Middlemen: Dealing Only with True Buyers......Page 92
Providing the Choice of ‘‘Yeses’’......Page 99
Turning an Event into a Process and Tripling Your Success......Page 101
40 Ways to Increase Your Fees......Page 104
Increasing Fee Velocity......Page 107
Summary......Page 110
The Magic and Myth of the Internet......Page 111
Working (or Not) with Bureaus and Avoid Being a Hired Hand......Page 115
Trade Associations: Make Money and Market Concurrently......Page 125
Where and How to Publish......Page 130
The Zeitgeist of Marketing: The Market Gravity Cycle......Page 138
Summary......Page 145
Wealth Is Discretionary Time......Page 146
Alan’s Five Essential and Legitimate Staff Characteristics......Page 150
You’re a Professional Speaker, Not a Hired Hand......Page 160
The Sources of Sound, Objective, Professional Feedback and Why Unsolicited Feedback Will Kill You......Page 162
Small Print: Incorporation, Legal, Accounting, Insurance, Taxes, Yada Yada......Page 170
Summary......Page 177
Part Two: Steak......Page 179
Becoming the ‘‘go-to’’ resource......Page 180
The Amazing Secret Leverage of Process Trumping Content......Page 181
The Myth of ‘‘Shelf Life’’ and the Creation of Long-Term Intellectual Property......Page 187
Why You’ll Seldom Get Tossed Out for Using Common Sense......Page 189
The Use of Metaphor, Visuals, and Pragmatic Change Devices......Page 192
15 Immediate Expansion Sources for Your Speaking Business......Page 195
Summary......Page 197
The rules and regulations for formulating great content......Page 198
Using Original Sources with Your Own Original Material......Page 199
People Learn in Differing Ways: Not Everyone Is as Smart as We Think We Are......Page 215
The 90-Minute Rule......Page 226
Summary......Page 232
Refusing Business (Yes, Refusing Business)......Page 233
Rising above the Crowd by Avoiding Meat Market Mentalities......Page 239
The Three Kinds of Speaker and Why Only One Gets Wealthy......Page 244
Parachute Examples......Page 247
15 Conditions That Support Raising Fees......Page 250
Summary......Page 259
Part Three: Sizzle......Page 261
The Myth of Body Language, Gestures, and Movement......Page 262
Alan’s 10 Interpersonal Techniques (and Expert Devices) to Engage the Audience......Page 264
20 Great Ways to Engage Almost Any Audience......Page 281
Biding Your Time......Page 290
Adjusting for Trouble......Page 294
Turning Errors and/or Troubles into the Extraordinary......Page 298
Summary......Page 300
10 Ideas for Product and Service Revenue Generation......Page 301
The Accelerant Curve......Page 316
Building Communities: REV—Creating Evergreen Clients......Page 318
Summary......Page 321
TIAABB: There Is Always a Bigger Boat......Page 322
Ethical Considerations: A Speaker’s Creed......Page 326
Personal and Professional Rewards......Page 328
Paying Back......Page 330
Summary......Page 334
Alan’s Accelerators for New Speakers......Page 335
Alan’s Accelerators for Veteran Speakers......Page 338
Alan’s Advice for Bureaus......Page 339
Alan Weiss Interviews Patricia Fripp......Page 341
Appendix......Page 349
B......Page 350
C......Page 351
E......Page 352
F......Page 353
I......Page 354
M......Page 355
N......Page 356
P......Page 357
R......Page 358
S......Page 359
T......Page 360
W......Page 361
Z......Page 362