ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Understanding elementary algebra with geometry : a course for college students

دانلود کتاب درک جبر ابتدایی با هندسه: یک دوره برای دانشجویان

Understanding elementary algebra with geometry : a course for college students

مشخصات کتاب

Understanding elementary algebra with geometry : a course for college students

دسته بندی: ابتدایی
ویرایش: 6th ed 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0534999727, 9780534999797 
ناشر: Thomson Brooks/Cole  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 707 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب درک جبر ابتدایی با هندسه: یک دوره برای دانشجویان: ریاضیات، ریاضیات ابتدایی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding elementary algebra with geometry : a course for college students به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک جبر ابتدایی با هندسه: یک دوره برای دانشجویان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک جبر ابتدایی با هندسه: یک دوره برای دانشجویان

هیرش و گودمن یک متن ریاضی دقیق و دقیق به آن دسته از مربیانی ارائه می دهند که معتقدند دانش آموزان باید به چالش کشیده شوند. این متن با ایجاد تدریجی اعتماد به نفس دانش آموزان بدون به خطر انداختن سختگیری، دانش آموزان را برای مطالعه آینده در دوره های سطح بالاتر آماده می کند. برای کمک به دانش‌آموزان برای حرکت فراتر از چگونگی جبر (تسلط محاسباتی) به چرایی (درک مفهومی)، نویسندگان موضوعات را در سطح ابتدایی معرفی می‌کنند و در سطوح پیچیدگی فزاینده به آنها بازمی‌گردند. معرفی تدریجی مفاهیم، ​​قواعد و تعاریف آنها از طریق انبوهی از مثال‌های گویا - هم عددی و هم جبری - به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ایده‌های مرتبط را با هم مقایسه و مقایسه کنند و تفاوت‌های گاهاً ظریف را در موقعیت‌های مختلف درک کنند. این تیم نویسنده با دقت دانش آموزان را برای موفقیت در ریاضیات سطح بالاتر آماده می کند. توجه مهم: محتوای رسانه‌ای که در توضیحات محصول یا متن محصول ارجاع شده است ممکن است در نسخه کتاب الکترونیکی موجود نباشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Hirsch and Goodman offer a mathematically sound, rigorous text to those instructors who believe students should be challenged. The text prepares students for future study in higher-level courses by gradually building students’ confidence without sacrificing rigor. To help students move beyond the how of algebra (computational proficiency) to the why (conceptual understanding), the authors introduce topics at an elementary level and return to them at increasing levels of complexity. Their gradual introduction of concepts, rules, and definitions through a wealth of illustrative examples -- both numerical and algebraic--helps students compare and contrast related ideas and understand the sometimes-subtle distinctions among a variety of situations. This author team carefully prepares students to succeed in higher-level mathematics. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version.





نظرات کاربران