ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

دانلود کتاب Web Analytics 2.0: هنر پاسخگویی آنلاین و علم مشتری مرکزیت

Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

مشخصات کتاب

Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470529393, 9780470529393 
ناشر: Sybex 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 22


در صورت تبدیل فایل کتاب Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Web Analytics 2.0: هنر پاسخگویی آنلاین و علم مشتری مرکزیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Web Analytics 2.0: هنر پاسخگویی آنلاین و علم مشتری مرکزیت

با این کتاب قدرتمند جدید از آویناش کاوشیک، رهبر اندیشه تجزیه و تحلیل وب، به چالش‌های تجاری امروز رسیدگی کنید. Web Analytics 2.0 چارچوب جدیدی را ارائه می دهد که به طور دائم نحوه تفکر شما را در مورد تجزیه و تحلیل تغییر می دهد. توصیه های خاصی را برای ایجاد یک استراتژی عملی، به کارگیری صحیح تکنیک های تحلیلی، حل چالش هایی مانند اندازه گیری رسانه های اجتماعی و کمپین های چند کانالی، دستیابی به موفقیت مطلوب با استفاده از آزمایش، و به کارگیری تاکتیک هایی برای گوش دادن واقعی به مشتریان ارائه می دهد. این کتاب به سازمان شما کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری را هدایت کند در حالی که شما تبدیل به یک نینجا فوق‌العاده تحلیلی می‌شوید!

توجه: CD-ROM/DVD و سایر مواد تکمیلی به‌عنوان بخشی از فایل کتاب الکترونیکی گنجانده نشده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Adeptly address today’s business challenges with this powerful new book from web analytics thought leader Avinash Kaushik. Web Analytics 2.0 presents a new framework that will permanently change how you think about analytics. It provides specific recommendations for creating an actionable strategy, applying analytical techniques correctly, solving challenges such as measuring social media and multichannel campaigns, achieving optimal success by leveraging experimentation, and employing tactics for truly listening to your customers. The book will help your organization become more data driven while you become a super analysis ninja!

Note: CD-ROM/DVD and other supplementary materials are not included as part of eBook file.





نظرات کاربران