دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Dan Rubel, Jaime Wren, Eric Clayberg سری: ISBN (شابک) : 0321718380, 9780321718389 ناشر: Addison-Wesley سال نشر: 2012 تعداد صفحات: 297 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Eclipse Graphical Editor Framework (GEF) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب چارچوب ویرایشگر گرافیکی Eclipse (GEF) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
همانطور که برنامه های کاربردی مبتنی بر Eclipse به طور فزاینده ای محبوب می شوند، کاربران خواستار رابط های گرافیکی پیچیده تری هستند. هنگامی که ویجت های استاندارد کافی نیستند، گرافیک های ساخته شده با GEF اغلب بهترین راه حل هستند. Eclipse Graphical Editing Framework (GEF) همه چیزهایی را که توسعه دهندگان ابزار جاوا برای ایجاد غنی ترین و بصری ترین رابط های فردا نیاز دارند را پوشش می دهد. این راهنمای عملی و عملی با معرفی GEF، Draw2D و Zest آغاز میشود و نشان میدهد که با آنها چه چیزی میتوان به دست آورد. در مرحله بعد، نویسندگان در ساخت یک مثال ساده Draw2D قدم برمی دارند و به توسعه دهندگان جدید GEF کمک می کنند تا قابلیت های اصلی موجود را درک کنند. با تکیه بر این پایه، آنها به تدریج چارچوبهای Draw2D بیشتری را معرفی میکنند، از جمله شکلها، مدیران طرحبندی، اتصالات، لایهها و پورتهای دید. آنها یک پروژه تجسم نموداری به طول فصل را بر اساس Zest ارائه می دهند و به دنبال آن پوشش دقیق بخش های غیر Draw2D GEF ارائه می شود. بخش پایانی کتاب گام به گام از طریق ایجاد یک ویرایشگر کامل GEF میگذرد. هر فصل بر جنبههای متفاوتی از مسئله تمرکز دارد و شامل چالشها، راهحلها، نمودارها، اسکرینشاتها، نمونههای کد به سبک کتاب آشپزی و موارد دیگر است. این کتاب برای کمک به توسعه دهندگان برای حل سریع مشکلات فوری سازماندهی شده است و در عین حال دانش عمیقی برای ساخت راه حل های پیشرفته به دست می آورد. API های مربوطه در چندین فصل گنجانده شده است، که این را به یک مرجع مستقل حتی مفیدتر تبدیل می کند. این کتاب مؤلفههای برنامه GEF مانند اشکال، جریان، منطق و متن را معرفی میکند. معماری Draw2D، ویژگیهای ترسیم، و پردازش رویداد را توضیح میدهد نحوه ایجاد و سفارشیسازی شکلها، استفاده از نقاشی و حاشیهها و کار با هر یک از مدیران طرحبندی Draw2D مدلهای GEF را به طور کامل توضیح میدهد. از جمله اطلاعات دامنه و ارائه، پر کردن نمودارها و موارد دیگر نحوه استفاده از ارائه دهندگان محتوا، فیلترها و الگوریتمهای طرحبندی Zest را نشان میدهد. قسمتهای ویرایش، سیاستهای ویرایش، ابزارها، دستورات، اقدامات و موارد دیگر را پوشش میدهد. چارچوب ویرایش گرافیکی Eclipse (GEF) بهترین است. منبعی برای همه توسعه دهندگان ابزار جاوا که می خواهند محصولات ویرایش گرافیکی پیچیده ای بسازند که با Eclipse ادغام شود، برای کاربران باتجربه Eclipse که می خواهند شروع به ایجاد ابزارهای گرافیکی خود کنند، و برای هر کسی که می خواهد ببیند چه چیزی باعث تیک زدن GEF می شود.
As Eclipse-based applications become increasingly popular, users are demanding more sophisticated graphical interfaces. When standard widgets aren't enough, graphics built with GEF are often the best solution. The Eclipse Graphical Editing Framework (GEF) covers everything Java tool developers need to create tomorrow's richest, most visual interfaces. This practical, hands-on guide begins by introducing GEF, Draw2D, and Zest, and demonstrating what can be achieved with them. Next, the authors walk through building a simple Draw2D example, helping new GEF developers understand the core capabilities available to them. Building on this foundation, they progressively introduce more of the Draw2D frameworks, including Figures, Layout Managers, Connections, Layers, and Viewports. They present a chapter-length graph visualization project based on Zest, followed by detailed coverage of non-Draw2D portions of GEF. The book's final section walks step by step through developing a complete GEF editor. Each chapter focuses on a different aspect of the problem, and includes challenges, solutions, diagrams, screenshots, cookbook-style code examples, and more. This book is organized to help developers solve immediate problems quickly, while also gaining in-depth knowledge for building advanced solutions. Relevant APIs are included in several chapters, making this an even more useful standalone reference. This book Introduces GEF application components such as shapes, flow, logic, and text Explains Draw2D architecture, drawing features, and event processing Shows how to create and customize figures, use painting and borders, and work with each Draw2D Layout Manager Thoroughly explains GEF models, including domain and presentation information, populating diagrams, and more Shows how to use Zest's content providers, filters, and layout algorithms Covers EditParts, EditPolicies, Tools, Commands, Actions, and much more The Eclipse Graphical Editing Framework (GEF) is the best resource for all Java tool developers who want to construct sophisticated graphical editing products that integrate with Eclipse, for experienced Eclipse users who want to start creating their own graphical tools, and for anyone who wants to see what makes GEF tick.