ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Cambridge Companion to the Cello (Cambridge Companions to Music)

دانلود کتاب همنشین کمبریج تا ویولن سل (همراهان کمبریج برای موسیقی)

The Cambridge Companion to the Cello (Cambridge Companions to Music)

مشخصات کتاب

The Cambridge Companion to the Cello (Cambridge Companions to Music)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780521629287, 0521629284 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 290 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Cambridge Companion to the Cello (Cambridge Companions to Music) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همنشین کمبریج تا ویولن سل (همراهان کمبریج برای موسیقی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همنشین کمبریج تا ویولن سل (همراهان کمبریج برای موسیقی)

این یک بررسی فشرده، ترکیبی و معتبر از تاریخچه و پیشرفت ویولن سل و مجموعه آن از زمان پیدایش ساز است. این جلد شامل سیزده مقاله است که توسط تیمی متشکل از نه محقق و نوازنده برجسته نوشته شده است و در نظر گرفته شده است که دیدگاه تاریخی ویولن سل را در وسعت و از هر زاویه مرتبط توسعه دهد و تا حد امکان پوشش جامعی را ارائه دهد. این به طور خاص بر چهار حوزه اصلی تمرکز دارد: ساختار، توسعه و اصول اساسی آکوستیک ساز. حرفه برجسته ترین نوازندگان ویولن سل از دوران باروک؛ رپرتوار ویولن سل (شامل فصل های اختصاص داده شده به کنسرتو، سونات، دیگر رپرتوارهای انفرادی و موسیقی گروهی)؛ و تکنیک آن، روش‌های تدریس و جنبه‌های مربوط به عملکرد تاریخی و اجرایی. این جامع ترین کتابی است که تا به حال در مورد ساز منتشر شده است و اطلاعات ضروری را در اختیار نوازندگان، دانش آموزان و معلمان قرار می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is a compact, composite and authoritative survey of the history and development of the cello and its repertory since the origins of the instrument. The volume comprises thirteen essays, written by a team of nine distinguished scholars and performers, and is intended to develop the cello's historical perspective in breadth and from every relevant angle, offering as comprehensive a coverage as possible. It focuses in particular on four principal areas: the instrument's structure, development and fundamental acoustical principles; the careers of the most distinguished cellists since the baroque era; the cello repertory (including chapters devoted to the concerto, the sonata, other solo repertory, and ensemble music); and its technique, teaching methods and relevant aspects of historical and performance practice. It is the most comprehensive book ever to be published about the instrument and provides essential information for performers, students and teachers.





نظرات کاربران