دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Félix Duque
سری: Filosofía
ISBN (شابک) : 9788496775831
ناشر: Abada
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 92
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Residuos de lo sagrado: tiempo y escatología: Heidegger/Levinas, Hölderlin/Celan به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بقایای مقدس: زمان و فرجام شناسی: هایدگر / لویناس ، هولدرلین / سلان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در سالهای اخیر، در این سالهای اخیر، از سوی افکار عمومی در این اروپای در حال زوال ملایم در بیتفاوتی راحت خود، تحمل هر چیزی که هضم آن را به هم نمیزند، چیزهای کمی نگرانکننده و حتی ناراحتکننده بوده است. هشدارهای متفکرانی چون هایدگر و لویناس در مورد لجاجت غرب در این زمینه بی فایده به نظر می رسد. هشدارهای دو شاعر: هولدرلین و سلان، برادرانی که در درد یتیمی مشترک نیز هستند، که هر دو شاعر الهیات غیرممکن بودند، نیز بی فایده بوده است و بدین ترتیب ناراحتی در برخی افزایش یافته است.
Pocas cosas han sido tan preocupantes y aun desasosegantes como la despreocupada falta de desasosiego, en los últimos años, por parte de la opinión pública de esta Europa muellemente declinante en su cómoda indiferencia, tolerante para con todo aquello que no turbase su digestión. Inútiles parecen haber sido al respecto los avisos de pensadores como Heidegger y Levinas sobre la obcecación de Occidente. Inútiles han sido también, acrecentando con ello el desasosiego en algunos las advertencias de dos poetas: Hölderlin y Celan, hermanos también ellos en el dolor de la compartida orfandad, siendo como eran, los dos, poetas de una teología imposible.