ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Quality Assurance and Management

دانلود کتاب تضمین کیفیت و مدیریت

Quality Assurance and Management

مشخصات کتاب

Quality Assurance and Management

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789535103783 
ناشر: Intech 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 436 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Quality Assurance and Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تضمین کیفیت و مدیریت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تضمین کیفیت و مدیریت

هدف این کتاب ارائه مفاهیم جدید، تکنیک های پیشرفته و پیشرفت در تحقیقات مرتبط با کیفیت است. ایده های جدید و تحولات جاری در زمینه تضمین کیفیت و موضوعات مرتبط در فصل های مختلف ارائه شده است که بر اساس حوزه های کاربردی سازماندهی شده است. فصل‌های اولیه ایده‌های اساسی و دیدگاه‌های تاریخی را در مورد کیفیت ارائه می‌کنند، در حالی که فصل‌های بعدی کاربردهای تضمین کیفیت در آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، پزشکی، توسعه نرم‌افزار، صنعت خدمات و سایر حوزه‌های فنی را ارائه می‌کنند. این کتاب کمک ارزشمندی به ادبیات در زمینه تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت است. مخاطبان اصلی این کتاب شامل دانشجویان، محققان، مهندسین کیفیت، مدیران تولید و فرآیند و متخصصانی است که به تضمین کیفیت و حوزه‌های مرتبط علاقه دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The purpose of this book is to present new concepts, state-of-the-art techniques and advances in quality related research. Novel ideas and current developments in the field of quality assurance and related topics are presented in different chapters, which are organized according to application areas. Initial chapters present basic ideas and historical perspectives on quality, while subsequent chapters present quality assurance applications in education, healthcare, medicine, software development, service industry, and other technical areas. This book is a valuable contribution to the literature in the field of quality assurance and quality management. The primary target audience for the book includes students, researchers, quality engineers, production and process managers, and professionals who are interested in quality assurance and related areas.



فهرست مطالب

00 preface_ Quality Assurance and Management......Page 1
01 Five Essential Skills for 21st Century Quality Professionals in Health and Human Service Organisations......Page 13
02 The Development and Changes of Quality Control in Japan......Page 31
03 I SO-GUM and Supplements are Utilized for QA of BCA Data......Page 37
04 The Use of Quality Function Deployment in the Implementation of the Quality Management System......Page 67
05 Quality Assurance in Education......Page 87
06 Challenges for Quality Management in Higher Education – Investigating Institutional Leadership, Culture and Performance......Page 115
07 Implementing Quality Management Systems in Higher Education Institutions......Page 141
08 Using a Class Questionnaire for Quality Improvement of Engineering Ethics Instruction During Higher Education......Page 159
09 Towards Learning-Focused Quality Assurance in Chinese Higher Education......Page 173
10 Quality Assurance in Chile’s Municipal Schools: Facing the Challenge of Assuring and Improving Quality in Low Performing Schools......Page 195
11 Integrated Higher Education Management: Summary of Management Approaches......Page 205
12 Quality Assurance in the Career of Nursing......Page 221
13 Quality Assurance of Medicines in Practice......Page 231
14 Patterns of Medical Errors: A Challenge for Quality Assurance in the Greek Health System......Page 257
15 Critical Success Factors for Quality Assurance in Healthcare Organizations......Page 279
16 The ACSA Accreditation Model: Self-Assessment as a Quality Improvement Tool......Page 301
17 Quality Improvement Through Visualization of Software and Systems......Page 327
18 Automatic Maintenance Routes Based on the Quality Assurance Information......Page 347
19 Implementation of CVR / IT Methodology on Outsourced Applied Research to Internship Environment, Case, Information Technology Directorate of Bina Nusantara Foundation......Page 365
20 Improving Quality Assurance in Automation Systems Development Projects......Page 391
21 Optimization of Optical Inspections Using Spectral Analysis......Page 411




نظرات کاربران