دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Ralf Der. Georg Martius (auth.)
سری: Cognitive Systems Monographs 15
ISBN (شابک) : 9783642202520, 9783642202537
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 342
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ماشین بازیگوش: مبانی نظری و تحقق عملی ربات های خودسازمانده: کاربردهای ریاضیات، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)
در صورت تبدیل فایل کتاب The Playful Machine: Theoretical Foundation and Practical Realization of Self-Organizing Robots به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ماشین بازیگوش: مبانی نظری و تحقق عملی ربات های خودسازمانده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
روباتهای خودران ممکن است در آینده نزدیک به نزدیکترین همراهان ما تبدیل شوند. در حالی که امروزه فناوری ساخت فیزیکی چنین ماشینهایی در دسترس است، مشکلی در ایجاد رفتار چنین ماشینهای پیچیدهای نهفته است. طبیعت راه حلی را پیشنهاد می کند: کودکان خردسال و حیوانات برتر یاد می گیرند که با بازی بر سیستم های پیچیده مغز و بدن خود مسلط شوند. آیا این می تواند گزینه ای برای روبات ها باشد؟ چگونه یک ماشین می تواند بازیگوش باشد؟ این کتاب با ایجاد یک اصل کلی پاسخهایی را ارائه میدهد ---هوموکینزیس، همزیستی دینامیکی بین مغز، بدن و محیط---- که نشان داده شده است رباتها را به سمت رشد فردی خود تعیینکننده و به شیوهای بازیگوش و آشکارا مرتبط با تجسم سوق میدهد: یک ربات سگ مانند شروع به بازی با یک مانع می کند و در نهایت از روی آن می پرد یا بالا می رود. یک ربات مار حالت های پیچش و پریدن را ایجاد می کند. انسان نماها هنگام افتادن در گودال رفتارهای کوهنوردی دارند یا در هنگام مواجهه با حریف درگیر سناریوهایی شبیه کشتی می شوند. این کتاب همچنین خودسازماندهی هدایتشده را توسعه میدهد، روش جدیدی که به مناسب ساختن ماشینهای بازیگوش برای انجام وظایف در دنیای واقعی کمک میکند.
کتاب دو سطح ارائه را ارائه میکند. دانشجویان و محققان علمی علاقهمند به حوزه رباتیک، خودسازماندهی و نظریه سیستمهای دینامیکی ممکن است با تحلیل ریاضی عمیق اصل، سناریوهای راهاندازی و رفتارهای نوظهور راضی شوند. اما این کتاب بهعلاوه یک شبیهساز روباتیک دارد که از خوانندگان غیرعلمی نیز دعوت میکند تا با انجام آزمایشهای متعدد، به سادگی از دنیای شگفتانگیز ماشینهای بازیگوش لذت ببرند.
Autonomous robots may become our closest companions in the near future. While the technology for physically building such machines is already available today, a problem lies in the generation of the behavior for such complex machines. Nature proposes a solution: young children and higher animals learn to master their complex brain-body systems by playing. Can this be an option for robots? How can a machine be playful? The book provides answers by developing a general principle---homeokinesis, the dynamical symbiosis between brain, body, and environment---that is shown to drive robots to self- determined, individual development in a playful and obviously embodiment- related way: a dog-like robot starts playing with a barrier, eventually jumping or climbing over it; a snakebot develops coiling and jumping modes; humanoids develop climbing behaviors when fallen into a pit, or engage in wrestling-like scenarios when encountering an opponent. The book also develops guided self-organization, a new method that helps to make the playful machines fit for fulfilling tasks in the real world.
The book provides two levels of presentation. Students and scientific researchers interested in the field of robotics, self-organization and dynamical systems theory may be satisfied by the in-depth mathematical analysis of the principle, the bootstrapping scenarios, and the emerging behaviors. But the book additionally comes with a robotics simulator inviting also the non- scientific reader to simply enjoy the fabulous world of playful machines by performing the numerous experiments.
Front Matter....Pages -
Introduction....Pages 1-8
Self-Organization in Nature and Machines....Pages 9-21
The Sensorimotor Loop....Pages 23-58
Principles of Self-Regulation — Homeostasis....Pages 59-74
A General Approach to Self-Organization — Homeokinesis....Pages 75-106
From Fixed-Point Flows to Hysteresis Oscillators....Pages 107-125
Symmetries, Resonances, and Second Order Hysteresis....Pages 127-151
Low Dimensional Robotic Systems....Pages 153-182
Model Learning....Pages 183-200
High-Dimensional Robotic Systems....Pages 201-221
Facing the Unknown — Homeokinesis in a New Representation....Pages 223-234
Guided Self-Organization — A First Realization....Pages 235-242
Channeling Self-Organization....Pages 243-252
Reward-Driven Self-Organization....Pages 253-259
Algorithmic Implementation....Pages 261-291
The LpzRobots Simulator....Pages 293-308
Discussion and Perspectives....Pages 309-312
Back Matter....Pages -