ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vehicular Technologies - Increasing Connectivity [comm.]

دانلود کتاب فن‌آوری‌های خودرو - افزایش اتصال [comm.]

Vehicular Technologies - Increasing Connectivity [comm.]

مشخصات کتاب

Vehicular Technologies - Increasing Connectivity [comm.]

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789533072234 
ناشر: Intech 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 458 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Vehicular Technologies - Increasing Connectivity [comm.] به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فن‌آوری‌های خودرو - افزایش اتصال [comm.] نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فن‌آوری‌های خودرو - افزایش اتصال [comm.]




توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book provides an insight on both the challenges and the technological solutions of several approaches, which allow connecting vehicles between each other and with the network. It underlines the trends on networking capabilities and their issues, further focusing on the MAC and Physical layer challenges. Ranging from the advances on radio access technologies to intelligent mechanisms deployed to enhance cooperative communications, cognitive radio and multiple antenna systems have been given particular highlight.



فهرست مطالب

Vehicular Technologies Increasing Connectivity Preface......Page 1
01_A Non-Stationary MIMO Vehicle-to-Vehicle Channel Model Derived From the Geometrical T-Junction Model......Page 11
02_Simulation of SISO and MIMO Multipath Fading Channels......Page 21
03_User Scheduling and Partner Selection for Multiplexing-based Distributed MIMO Uplink Transmission......Page 45
04_Resource Allocation for Multi-User OFDMA-Based Wireless Cellular Networks......Page 61
05_From Linear Equalization to Lattice-Reduction-Aided Sphere-Detector as an Answer to the MIMO Detection Problematic in Spatial Multiplexing Systems......Page 81
06_DFT Based Channel Estimation Methods for MIMO-OFDM Systems......Page 107
07_Channels and Parameters Acquisition in Cooperative OFDM Systems......Page 125
08_Fast Power and Channel Adaptation for Mobile Users in OFDMA Multi-Cell Scenarios......Page 147
09_Statistical Properties of the Capacity of Double Nakagami-m Channels for Applications in V2V Dualhop Communication Systems......Page 163
10_Resource Allocation and User Scheduling in Coordinated Multicell MIMO Systems......Page 175
11_Hybrid Evolutionary Algorithm-based Schemes for Subcarrier, Bit, and Power Allocation in Multiuser OFDM Systems......Page 195
12_Reduced-Complexity PAPR Minimization Schemes for MC-CDMA Systems......Page 215
13_Cognitive Radio Communications for Vehicular Technology – Wavelet Applications......Page 233
14_Multiple Antenna-Aided Spectrum Sensing Using Energy Detectors for Cognitive Radio......Page 249
15_New Method to Generate Balanced 2n-PSK STTCs......Page 271
16_Correlation Coefficients of Received Signal I and Q Components in a Domain with Time and Frequency Axes under Multipath Mobile Channel with LOS and NLOS......Page 291
17_Multimodulus Blind Equalization Algorithm Using Oblong QAM Constellations for Fast Carrier Phase Recovery......Page 309
18_Peak-to-Average Power Ratio Reduction for Wavelet Packet Modulation Schemes via Basis Function Design......Page 325
19_Outage Performance and Symbol Error Rate Analysis of L-Branch Maximal-Ratio Combiner for κ-μ and η-μ Fading......Page 343
20_Technological Issues in the Design of Cost-Efficient Electronic Toll Collection Systems......Page 369
21_Propagation Aspects in Vehicular Networks......Page 385
22_Propagation Path Loss Modelling in Container Terminal Environment......Page 425
23_Link Budgets: How Much Energy is Really Received......Page 443




نظرات کاربران