ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dictionary of Pharmacoepidemiology

دانلود کتاب فرهنگ لغت فارماکوپیدمیولوژی

Dictionary of Pharmacoepidemiology

مشخصات کتاب

Dictionary of Pharmacoepidemiology

دسته بندی: فرهنگ لغت ها
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0471803618, 9780470842546 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Dictionary of Pharmacoepidemiology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ لغت فارماکوپیدمیولوژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرهنگ لغت فارماکوپیدمیولوژی

این دیکشنری که توسط یک مرجع مشهور بین المللی در این زمینه نوشته شده است، کامل ترین فرهنگ لغت است که به طور خاص به اصطلاحاتی که در حال حاضر در فارماکوپیدمیولوژی استفاده می شود اختصاص داده شده است. استفاده از اصطلاحات واضح و ثابت در علم هرگز مهمتر از این نبوده است، و این فرهنگ لغت، که از ویرایش سوم یک نسخه اصلی فرانسوی ترجمه شده است، برای شامل پیشنهادات ارائه شده توسط اپیدمیولوژیست های داروسازی که در حال حاضر از نسخه های موجود استفاده می کنند، مجدداً کار شده است. این شامل تعاریف تجدید نظر شده برای تقریباً همه اصطلاحات تثبیت شده علاوه بر توضیحات جامع اصطلاحات جدید است و به خوبی با مثال های عملی نشان داده شده است. این فرهنگ لغت فوق العاده با کیفیت بالا برای همه کسانی که کارشان در این زمینه است یا به آن مربوط می شود ضروری است: مقامات نظارتی، پزشکان داروسازی، وکلا، داروسازان، محققان، ارزیابان و دانشجویان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Written by an internationally renowned authority in the field,this is the most complete dictionary devoted specifically to theterms currently used in pharmacoepidemiology. The use ofclear and consistent terminology in science has never beenmore important, and this dictionary, which has been translatedfrom the third edition of a French original, has been reworkedto include suggestions made by pharmacoepidemiologistscurrently using existing versions. It contains revised definitionsfor nearly all established terms in addition to comprehensivedescriptions of new terms and is well illustrated with practicalexamples. This outstandingly high-quality dictionary will beessential for all those whose work is within or touches uponthis field: regulatory authorities, pharmaceutical physicians,lawyers, pharmacists, researchers, evaluators and students.





نظرات کاربران