ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Insights in Physiology

دانلود کتاب بینش در فیزیولوژی

Insights in Physiology

مشخصات کتاب

Insights in Physiology

دسته بندی: پزشکی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Jaypee Brothers Medical Publishers (P) Ltd. 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 795 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Insights in Physiology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بینش در فیزیولوژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بینش در فیزیولوژی

این کتاب یک کتاب سیستماتیک و جامع برای کسب دانش موفقیت آمیز در امتحانات است. متن آن به گونه‌ای تنظیم شده است که برای خواننده آسان‌تر شود و یادداشت‌های سخنرانی را در قالب کتاب گردآوری کرده است. نمودارهای خطی در هر جایی که لازم باشد گنجانده شده است، که می تواند به راحتی توسط دانش آموزان بازتولید شود و جزئیات نقطه ای ارائه شده است که به دانش آموزان برای درک بهتر حقایق کمک می کند. طول فصل ها بر حسب موضوع مورد نیاز متفاوت است. این کتاب برای دانش آموزان و همچنین معلمان مفید است. ممکن است معلمان برخی از سخنرانی ها را طولانی و برخی را کوتاه بدانند. این کتاب برای دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، کاردرمانی و فیزیوتراپی مفید است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is a systematic and comprehensive book for gaining the knowledge of taking examinations successfully. It text is arranged in parts so as to make it easier for the reader and compiled the lecture notes in the form of a book. Line diagrams included wherever necessary, which can be easily reproduced by students and have given pointwise details, which help students for better understanding of the facts. Length of the chapters varies as required by the subject matter. The book is useful for students as well as teachers. The teachers may find some lectures lengthy and some short. This book is useful for undergraduate medical students, dental students, nursing, occupational therapy and physiotherapy students.





نظرات کاربران