ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Myth Of Consumerism

دانلود کتاب اسطوره مصرف گرایی

The Myth Of Consumerism

مشخصات کتاب

The Myth Of Consumerism

ویرایش: 1st Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0745317618, 9780745317601 
ناشر: Pluto Press 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 862 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اسطوره مصرف گرایی: مصرف (اقتصاد): جنبه های اجتماعی، رفتار مصرف کننده، مصرف کنندگان: روانشناسی، مادی گرایی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب The Myth Of Consumerism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اسطوره مصرف گرایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اسطوره مصرف گرایی

نقدی بر فرهنگ مصرف که نقشی را که در زندگی ما ایفا می کند، تحلیل می کند و کار منتقدان فرهنگی برجسته را ارزیابی می کند. فرهنگ غرب مملو از تبلیغات، نام های تجاری و برچسب های مصرف گرایی آشکار است. بر این اساس، مصرف‌گرایی در بحث‌های انتقادی درباره هویت، پست مدرنیته و فرهنگ به اندازه‌ای که قبلاً نبوده است، تبدیل شده است. و با این حال، نقد مصرف‌گرایی عمدتاً به کسانی محدود می‌شود که موافق یا مخالف مفاهیم نخبه‌گرایی یا دستکاری هستند. نظریه پردازانی مانند باومن، گیدنز و هال جایگزینی برای مصرف گرایی ارائه نمی دهند، اما استدلال می کنند که این امری فراگیر و اجتناب ناپذیر و یک انگیزه غالب در زندگی معاصر است. این کتاب مفروضات پشت این بحث های مصرف گرایی را به چالش می کشد و درک ما از ماهیت واقعی جامعه معاصر را گسترش می دهد. لودزیاک استدلال می کند که دیدگاه های همه جانبه مصرف گرایی تنها به عنوان یک ایدئولوژی مفید است. آنها بازنمایی واقع بینانه از فرهنگ و جامعه مدرن نیستند و بنابراین درک هویتی که ارائه می دهند محدود است. در اسطوره مصرف‌گرایی، لودزیاک بحث را باز می‌کند و نقد قاطعانه‌ای از فرهنگ مصرف‌کننده ارائه می‌کند و نقشی را که واقعاً در زندگی ما ایفا می‌کند، تحلیل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A critique of consumer culture that analyses the role it plays in our lives, assessing the work of leading cultural critics. Western culture is awash with the advertising, brand-names and labels of conspicuous consumerism. Accordingly, consumerism has become central to critical discussions of identity, postmodernity and culture as never before. And yet critiques of consumerism are largely confined to those who argue either for or against notions of elitism or manipulation. Theorists such as Bauman, Giddens and Hall do not offer alternatives to consumerism, but argue that it is an all-enveloping and inescapable imperative, and a dominant motivation in contemporary life. This book challenges the assumptions behind these discussions of consumerism, and to broaden our understanding of the true nature of contemporary society. Lodziak argues that all-encompassing visions of consumerism are useful only as an ideology. They are not a realistic representation of modern culture and society, and, therefore, the understanding of identity that they offer is limited. In The Myth of Consumerism Lodziak opens up the debate, offering a cogent critique of consumer culture and analysing the role it really plays in our lives.





نظرات کاربران