دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Patrick Corsi, et al سری: ISBN (شابک) : 9781905209552, 190520955X ناشر: ISTE Ltd سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 403 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Innovation engineering : the power of intangible networks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مهندسی نوآوری: قدرت شبکه های نامشهود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این عنوان به بررسی موضوع مهندسی نوآوری میپردازد، ویژگیای که برای ادامه رشد و توسعه در دنیای تجاری ضروری است. بحث به سه بخش تقسیم میشود: بخش اول اساس تاریخی نوآوری را پوشش میدهد، با اشاره به این که تنوع بر دوگانگی بین مفاهیم در تئوری و کاربردهای عملی استوار است، و همچنین بحث میکند که چگونه نوآوری از تأثیر متقابل عوامل متعدد ناشی شده است. اجتماعی، انسانی، مدیریتی، سازمانی یا فناوری. بخش دوم بر کاربردهای عملی متمرکز است - فن آوری ها، ابزارها و روش های به کار گرفته شده در به کار بردن نوآوری نظری در عمل - در حالی که بخش سوم به عواملی می پردازد که زیربنای موفقیت هستند و جنبه های اجتماعی و روانشناختی دخیل در مهندسی نوآوری موفق را مورد بحث قرار می دهد. همچنین به پیشرفتها و سیستمهای اخیر توجه شده است که به تضمین تداوم این روند در آینده کمک خواهد کرد.
This title explores the issue of innovation engineering, a feature that is essential to the continuation of growth and development in the commercial world. Discussion is divided into three parts: Part I covers the historical basis of innovation, noting that diversity rests upon a duality between concepts in theory and applications put into practice, as well as discussing how innovation has resulted from the interaction of numerous factors, be they societal, human, managerial, organization or technological. Part II focuses on practical applications – the technologies, tools and methods employed in putting theoretical innovation into practice – while Part III looks at what factors underpin success, discussing the social and psychological aspects involved in successful innovation engineering. Consideration is also given to recent developments and systems which will assist in ensuring the continuation of this process in the future.