ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Innovation engineering : the power of intangible networks

دانلود کتاب مهندسی نوآوری: قدرت شبکه های نامشهود

Innovation engineering : the power of intangible networks

مشخصات کتاب

Innovation engineering : the power of intangible networks

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781905209552, 190520955X 
ناشر: ISTE Ltd  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 403 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Innovation engineering : the power of intangible networks به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهندسی نوآوری: قدرت شبکه های نامشهود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهندسی نوآوری: قدرت شبکه های نامشهود

این عنوان به بررسی موضوع مهندسی نوآوری می‌پردازد، ویژگی‌ای که برای ادامه رشد و توسعه در دنیای تجاری ضروری است. بحث به سه بخش تقسیم می‌شود: بخش اول اساس تاریخی نوآوری را پوشش می‌دهد، با اشاره به این که تنوع بر دوگانگی بین مفاهیم در تئوری و کاربردهای عملی استوار است، و همچنین بحث می‌کند که چگونه نوآوری از تأثیر متقابل عوامل متعدد ناشی شده است. اجتماعی، انسانی، مدیریتی، سازمانی یا فناوری. بخش دوم بر کاربردهای عملی متمرکز است - فن آوری ها، ابزارها و روش های به کار گرفته شده در به کار بردن نوآوری نظری در عمل - در حالی که بخش سوم به عواملی می پردازد که زیربنای موفقیت هستند و جنبه های اجتماعی و روانشناختی دخیل در مهندسی نوآوری موفق را مورد بحث قرار می دهد. همچنین به پیشرفت‌ها و سیستم‌های اخیر توجه شده است که به تضمین تداوم این روند در آینده کمک خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This title explores the issue of innovation engineering, a feature that is essential to the continuation of growth and development in the commercial world. Discussion is divided into three parts: Part I covers the historical basis of innovation, noting that diversity rests upon a duality between concepts in theory and applications put into practice, as well as discussing how innovation has resulted from the interaction of numerous factors, be they societal, human, managerial, organization or technological. Part II focuses on practical applications – the technologies, tools and methods employed in putting theoretical innovation into practice – while Part III looks at what factors underpin success, discussing the social and psychological aspects involved in successful innovation engineering. Consideration is also given to recent developments and systems which will assist in ensuring the continuation of this process in the future.





نظرات کاربران