ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Photons and atoms: introduction to QED

دانلود کتاب فوتون و اتم: مقدمه ای بر QED

Photons and atoms: introduction to QED

مشخصات کتاب

Photons and atoms: introduction to QED

دسته بندی: الکترودینامیک
ویرایش: Wiley 
نویسندگان: , ,   
سری: Wiley Professional 
ISBN (شابک) : 0471184330, 9780471845263 
ناشر: Wiley-VCH 
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 481 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Photons and atoms: introduction to QED به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فوتون و اتم: مقدمه ای بر QED نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فوتون و اتم: مقدمه ای بر QED

فوتون ها و اتم ها فوتون ها و اتم ها: مقدمه ای بر الکترودینامیک کوانتومی زمینه لازم برای درک فرآیندهای فیزیکی مختلف مرتبط با برهمکنش های فوتون-اتم را فراهم می کند. با تئوری کوانتومی ابتدایی و الکترودینامیک کلاسیک شروع می شود و به سمت رویکردهای پیشرفته تر پیش می رود. یک مقایسه انتقادی بین این فرمول‌های متفاوت، اگرچه معادل، الکترودینامیک کوانتومی انجام می‌شود. با استفاده از این قالب، به خواننده مقدمه ای تدریجی و در عین حال انعطاف پذیر برای الکترودینامیک کوانتومی ارائه می شود و از بحث های رسمی و میانبرهای بیش از حد اجتناب می کند. مکمل هر فصل مثال‌ها و تمرین‌های متعددی است که می‌توان به‌طور مستقل از بقیه کتاب برای گسترش هر فصل در بسیاری از رشته‌ها بسته به علایق و نیازهای خواننده استفاده کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Photons and Atoms Photons and Atoms: Introduction to Quantum Electrodynamics provides the necessary background to understand the various physical processes associated with photon-atom interactions. It starts with elementary quantum theory and classical electrodynamics and progresses to more advanced approaches. A critical comparison is made between these different, although equivalent, formulations of quantum electrodynamics. Using this format, the reader is offered a gradual, yet flexible introduction to quantum electrodynamics, avoiding formal discussions and excessive shortcuts. Complementing each chapter are numerous examples and exercises that can be used independently from the rest of the book to extend each chapter in many disciplines depending on the interests and needs of the reader.





نظرات کاربران