ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sexy super girls

دانلود کتاب AT2-9(2)

مشخصات کتاب

Sexy super girls

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783936709421, 3936709424 
ناشر:   
سال نشر:  
تعداد صفحات: 23 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000

AT2-9(2) ">

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Sexy super girls به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب AT2-9(2) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب AT2-9(2)

چند کلمه از عکاس... من از حدود سال 1993 شروع به انجام پین آپ کردم و مجموعه ای از مجسمه های زنانه سکسی را به نام "کیت های گاراژ" ایجاد کردم. این روزها هزاران کیت از این دست وجود دارد، اما زمانی که من شروع کردم فقط تعداد انگشت شماری وجود داشت. لباس های دخترانه من فوراً محبوب شد و من را به موفقیت رساند. فرقی نمی‌کند که مدیوم، دخترهای پین‌آپ من همگی یک استایل کنجکاو دارند: بدن‌های بالغ، متناسب، با چهره‌های شیرین و کروبی. من ترکیب چهره های شیرین و بدن های شرور را بسیار جذاب می دانم. من به خاطر این سبک شناخته شده ام، که حتی در عکاسی من نیز مشهود است. احتمالاً به این دلیل است که من با عکس‌ها به‌عنوان یک تصویر رفتار می‌کنم، ابتدا مدل‌هایی را انتخاب می‌کنم که با الگوی ذهنی‌ام مطابقت داشته باشند. پس از آن، روتوش گسترده انجام می دهم. تغییر آناتومی، رنگ‌آمیزی مجدد لباس، جایگزینی پس‌زمینه، هر آنچه که برای رسیدن به اثر دلخواه لازم است. اثری که من آرزو دارم این است که صرفاً یک زیبایی مصرف کننده و درخشان ایجاد کنم. چیزی که احتمالاً من را از اکثر عکاسانی که از زنان به عنوان سوژه خود استفاده می کنند متمایز می کند، کلیت هدف من است. من دیگر علاقه ای به نمایش هنرم ندارم. یک تصویر شکست خورده برای من تصویری است که بیننده فکر می کند "چه هنرمند بزرگی!" یا حتی "چه عکس عالی!" نه، من می خواهم بیننده فقط فکر کند "چه دختر زیبایی!" من تمام مهارت هایم را به این هدف تعالی می دهم. از بین بردن شکوفایی های هنری معمول مانند نورپردازی جسورانه، ترکیب بندی دراماتیک، لوازم شیک و صحنه سازی استادانه به طرز ناامیدکننده ای تقلیل دهنده است، اما من می خواهم دختر را به طور اجتناب ناپذیری جذاب کنم. این به معنای حذف تمام حواس‌پرتی غیر ضروری بصری، از جمله هرگونه برداشتی از دستکاری‌های هنری و کارگردانی من است. می‌خواهم عکس‌هایم معمولی به نظر برسند، مانند عکس‌های فوری که هر کسی می‌تواند بگیرد. من مدل های کوچکتر را به دلیل تناسب فیزیکی آنها ترجیح می دهم. زیرمتن مهمی از بی گناهی ایجاد می شود. دختر به نظر می رسد برای بدن شهوانی خود آماده نیست. اگر بیننده این صفحات فقط یک دختر، یک تصویر را بیابد که محبت عمیقی در آنها ایجاد کند، خود را موفق می دانم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران