ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Structure of Paintings

دانلود کتاب ساختار نقاشی

The Structure of Paintings

مشخصات کتاب

The Structure of Paintings

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783211357422, 3211357424 
ناشر: Springer-Verlag  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 226 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب The Structure of Paintings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساختار نقاشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساختار نقاشی

مایکل لیتون پایه های جدیدی برای هندسه ایجاد کرده است که در آن شکل معادل ذخیره سازی حافظه است. استدلال اصلی این مبانی این است که آثار هنری حداکثر ذخیره حافظه هستند. تئوری هندسه از قوانین بنیادی ذخیره حافظه لیتون توسعه یافته است و این کتاب نشان می دهد که این قوانین ساختار نقاشی ها را تعیین می کنند. علاوه بر این، این کتاب نشان می دهد که احساسات بیان شده توسط یک نقاشی در واقع حافظه استخراج شده توسط قوانین است. بنابراین، قوانین ذخیره سازی حافظه اجازه می دهد تا نه تنها ساختار ترکیبی یک نقاشی، بلکه از بیان احساسی آن نیز نقشه برداری منظم و دقیق انجام شود. این استدلال با تجزیه و تحلیل دقیق نقاشی های پیکاسو، رافائل، سزان، گوگن، مودیلیانی، انگرس، دو کونینگ، مملینگ، بالتوس و هولبین پشتیبانی می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Michael Leyton has developed new foundations for geometry in which shape is equivalent to memory storage. A principal argument of these foundations is that artworks are maximal memory stores. The theory of geometry is developed from Leyton's fundamental laws of memory storage, and this book shows that these laws determine the structure of paintings. Furthermore, the book demonstrates that the emotion expressed by a painting is actually the memory extracted by the laws. Therefore, the laws of memory storage allow the systematic and rigorous mapping not only of the compositional structure of a painting, but also of its emotional expression. The argument is supported by detailed analyses of paintings by Picasso, Raphael, Cezanne, Gauguin, Modigliani, Ingres, De Kooning, Memling, Balthus and Holbein.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Shape as Memory Storage....Pages 1-42
Expressiveness of Line....Pages 43-72
The Evolution Laws....Pages 73-128
Smoothness-Breaking....Pages 129-199
Back Matter....Pages 201-237




نظرات کاربران