دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: E Gordon
سری: Red star, 35
ISBN (شابک) : 9781857802658, 1857802659
ناشر: Midland
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 129
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 29 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Tupolev Tu-104 : Aeroflot's first jetliner به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توپولف Tu-104: اولین هواپیمای جت آئروفلوت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اولین هواپیمای مسافربری Tupolev Tu-104 Aeroflots - کتابی از
سری Red Star توسط انتشارات Midland به هواپیمای Tu-104، اولین
هواپیمای جت در اتحاد جماهیر شوروی اختصاص داده شده است.
اگر قبلاً بسیاری از هواپیماهای نظامی بر این اساس ساخته شده
بودند. هواپیماهای غیرنظامی، پس اینجا برعکس بود. بر اساس بمب
افکن دوربرد جدید جدید Tu-16، دفتر طراحی توپولف یک هواپیمای
مسافربری ایجاد کرد.
گلایدر به طور کلی نمونه اولیه را تکرار کرد، اما قطر بدنه به 3.5
متر افزایش یافت تا صندلی های 5 یا 6 مسافر را در یک هواپیما جای
دهد. ردیف.
بعدها ظاهر شد و یک اصلاح نظامی در هواپیما - حمل و نقل نظامی
Tu-107 می تواند ماشین ها و وسایل نقلیه زرهی سبک مانند ASU-57 را
حمل کند. هواپیمای مسافربری متوسط Tu-110 نیز بر روی گلایدر
Tu-104 توسعه یافته است، اما مجهز به 4 موتور است.
این کتاب حاوی تعداد زیادی عکس، نمودارهای چیدمان و نقاشی است.
نویسنده کتاب یفیم گوردون است که به خاطر کتاب هایش در مورد
هوانوردی اتحاد جماهیر شوروی شناخته می شود.
Tupolev Tu-104 Aeroflots first jetliner - книга серии Ред стар
издательства Мидланд посвящена самолету Ту-104 , первому
реактивному авиалайнеру СССР.
Если ранее многие военные самолеты были созданы на основе
гражданских машин , то здесь было все наоборот. На базе
отличного нового дальнего бомбардировщика Ту-16 КБ Туполева
создало пассажирский авиалайнер.
Планер в целом повторял прототип , но диаметр фюзеляжа был
увеличен до 3,5 метров для размещения пассажирских кресел по 5
или 6 в ряд.
Позднее появилась и военная модификация самолета -
военно-транспортный Ту-107 мог перевозить автомобили и легкую
бронетехнику , такую как АСУ-57. Был разработан также
среднемагистральный авиалайнер Ту-110 на планере ту-104 , но
оснащенный 4 двигателями.
В книге масса фотографий , компоновочных схем и чертежей. Автор
книги - Ефим Гордон , известный своими книгами про авиацию
СССР.