ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Complete guide to high dynamic range digital photography

دانلود کتاب راهنمای کامل برای عکاسی دیجیتال با دقت بالا

Complete guide to high dynamic range digital photography

مشخصات کتاب

Complete guide to high dynamic range digital photography

دسته بندی: عکس
ویرایش: 1st ed 
نویسندگان:   
سری: Lark photography book 
ISBN (شابک) : 9781600591969, 1600591965 
ناشر: Lark Books  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 180 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای کامل برای عکاسی دیجیتال با دقت بالا: کتابخانه، اوقات فراغت، عکاسی، عکاسی HDR



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Complete guide to high dynamic range digital photography به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای کامل برای عکاسی دیجیتال با دقت بالا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای کامل برای عکاسی دیجیتال با دقت بالا

این جدیدترین و داغ ترین تکنیک است که فقط از طریق دیجیتال ممکن شده است. عکاسی با محدوده دینامیکی بالا فرآیند گرفتن چندین عکس از یک صحنه در نوردهی های مختلف و سپس ادغام آنها در یک فایل است. بنابراین، کل عکس می‌تواند واضح و دقیق به نظر برسد، از هایلایت گرفته تا رنگ میانی گرفته تا سایه و عکاسان نیازی به قربانی کردن هیچ بخشی از تصویر خود ندارند. و بهترین راه برای تسلط بر این فناوری هیجان انگیز، استفاده از این راهنمای کامل، آسان برای دنبال کردن و از نظر بصری دیدنی است. هیچ عنوان دیگری عدالت را در مورد این تکنیک‌های پیشرفته که در واقع بیننده را به دنیایی فراتر از عکاسی معمولی و گاهی حتی فراتر از درک عادی انسان می‌برد، نمی‌رساند. Ferrell McCollough، یک عکاس بسیار مورد احترام، مرزها را جابجا می کند و دیگران را نیز تشویق می کند تا دیدگاه هنری خود را دنبال کنند. نتایج شگفت انگیز را به سادگی نمی توان به روش دیگری به دست آورد. "


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It s the latest and hottest technique, made possible only through digital. High Dynamic Range photography is the process of taking several pictures of a scene at various exposures, then merging them into one file. So the entire photo can look crisp and detailed, from highlights to midtones to shadowsand photographers needn t sacrifice any part of their image. And the best way to master this exciting technology is with this thorough, easy-to-follow, and visually spectacular guide. No other title does justice to these cutting-edge techniques, which actually take the viewer into worlds far beyond normal photographysometimes even beyond normal human perception. Ferrell McCollough, a widely respected photographer, pushes the boundaries and inspires others to pursue their artistic vision, too. The amazing results simply can t be achieved any other way. "





نظرات کاربران