ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service

دانلود کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس

The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service

مشخصات کتاب

The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1781251223, 9781781251225 
ناشر: Profile Books 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Customer Rules: The 39 Essential Rules for Delivering Sensational Service به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قوانین مشتری: 39 قانون اساسی برای ارائه خدمات حساس

امروزه مصرف کنندگان حق انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. دیگر تنها ارائه خدمات کافی نیست - شرکت‌هایی که می‌خواهند در تجارت بمانند باید خدمات بی‌عیب و نقصی را با چنان ثبات، یکپارچگی و خلاقیت ارائه دهند که افرادی که آن را تجربه می‌کنند، نه تنها برای دریافت خدمات بیشتر بازگردند، بلکه کسب‌وکار شما را به دوستان خود توصیه کنند. ، خانواده ها و همکاران قوانین مشتری کاملاً بر یک هدف نهایی متمرکز شده است: کمک به شما، صرف نظر از موقعیت یا عنوان شغلی شما، تضمین بیشترین دارایی افزایش درآمدی که می توانید برای آن بخواهید: شهرت برای خدمات عالی. لی کاکرل، معاون سابق اجرایی عملیات در Disney World - شرکتی که بازتعریف کرده است که یک تجارت چه کاری می تواند برای مشتریان خود انجام دهد - به شما نشان می دهد که چگونه: از اینکه چرا نباید "هرگز نه بگویید - به جز بدون مشکل" تا اینکه از خود بپرسید "چه کاری انجام می دهد". مامان آیا؟ 39 قانون او برای هر صنعت و هر شرکتی، بزرگ، کوچک، عمومی، خصوصی، آنلاین یا High Street اعمال می شود. اصول آشکار شده در این کتاب که در یکی از شادترین محیط های جهان آزمایش و آزمایش شده است، می تواند هر آنچه را که برای ارتباط واقعی با مشتریان خود نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Today, consumers have more choice than ever before. It's no longer enough to simply provide a service - companies who want to stay in business must also provide impeccable service with such consistency, integrity and creativity that people who experience it will not only keep coming back for more, but recommend your business to their friends, families, and colleagues. The Customer Rules is entirely focused on one ultimate goal: to help you, no matter what your position or job title, secure the most revenue-boosting asset you could wish for: a reputation for excellent service. Lee Cockerell, former Executive Vice President of Operations at Disney World - a company which has redefined what a business can do for their customers - shows you how: from why you should 'Never say no - except No Problem' to asking yourself 'What Would Mum Do?'. His 39 easy-to-follow rules apply to any industry and any company, large, small, public, private, online or High Street. The principles revealed in this book, tried and tested in one of the world's happiest environments, can give you everything you need to truly connect with your customers.





نظرات کاربران