ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Spymistress: The True Story of the Greatest Female Secret Agent of World War II

دانلود کتاب Spymistress: The True Story of the Women's Secret Agent of Greatest Female of Secret (جنگ جهانی دوم)

مشخصات کتاب

Spymistress: The True Story of the Greatest Female Secret Agent of World War II

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1611452317, 9781611452310 
ناشر: Arcade Publishing 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Spymistress: The True Story of the Greatest Female Secret Agent of World War II به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Spymistress: The True Story of the Women's Secret Agent of Greatest Female of Secret (جنگ جهانی دوم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Spymistress: The True Story of the Women's Secret Agent of Greatest Female of Secret (جنگ جهانی دوم)

در اینجا روایت خارق‌العاده‌ای از زنی است که هوش، زیبایی و فداکاری بی‌پرهیزش کلید تغییر جریان جنگ جهانی دوم بود. او زیبا بود. او بی رحم بود. او یک تله فولادی برای ذهن و اراده ای آهنین داشت. او که ورا ماریا روزنبرگ در بخارست به دنیا آمد، ورا اتکینز، جاسوس افسانه‌ای و دارنده لژیون افتخار شد. زمانی که ورا تنها بیست و سه سال داشت، توسط ویلیام استیونسون - جاسوسی که بعدها به عنوان "بیهوش" شناخته شد، استخدام شد، ورا بخش زیادی از دهه 1930 را به اجرای ماموریت های بی شماری خطرناک جاسوسی گذراند. هنگامی که جنگ در سال 1939 اعلام شد، هوش شدید، رفتار بی‌پرده، شجاعت شخصی و دانش چندین زبان او را به سرعت به سمت رده‌های رهبری عملیات ویژه بسیار سری (SOE) سوق داد، یک آژانس اطلاعاتی مخفی که توسط سازمان اطلاعاتی تشکیل شده بود و گزارش می‌داد. ، وینستون چرچیل. او چندین صد مأمور، از جمله ده‌ها زن، را استخدام کرد و آموزش داد. اهدافشان نفوذ به اعماق خطوط دشمن بود. سوء استفاده‌های مهیج و شجاعت مثال زدنی مأموران SOE و مبارزان مقاومت فرانسه - که به قول ژنرال دوایت آیزنهاور با هم "جنگ را چند ماه کوتاه کردند" - به درستی جشن گرفته می شوند. اما نقش اصلی ورا اتکینز تاکنون در سکوت پنهان شده است. ویلیام استیونسون تنها کسی بود که برای ضبط زندگی خود به او اعتماد کرد. او به قول خود عمل کرد که داستان او را تا پس از مرگش منتشر نخواهد کرد. در اینجا روایت خارق‌العاده‌ای از زنی است که هوش، زیبایی، و فداکاری بی‌پرده‌اش در تغییر جزر و مد جنگ جهانی دوم کلید خورد. 16 عکس سیاه و سفید


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران