ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sexual medicine in clinical practice

دانلود کتاب طب جنسی در عمل بالینی

مشخصات کتاب

Sexual medicine in clinical practice

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1461444209, 9781461444213 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 156 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Sexual medicine in clinical practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طب جنسی در عمل بالینی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طب جنسی در عمل بالینی



آن را بازمانده‌ای از گذشته ویکتوریایی خود بنامید، اما نگرانی‌های جنسی از جنبه‌های دیگر سلامت عقب‌تر است، هم در آموزش پزشکان و درمانگران و هم در نحوه انتقال این دانش به مراجعین. اما از آنجایی که تمایلات جنسی برای کیفیت زندگی یک فرد حیاتی شناخته می‌شود، روش‌های مبتنی بر شواهد برای درک و بحث جنسی ضروری است - و نه تنها در درمان آسیب‌شناسی. پزشکی جنسی در عمل بالینی، چارچوب، منطق و راهبردهایی را برای نزدیک شدن به مشکلات جنسی و پاسخگویی به سؤالات بیماران در مورد سلامت جنسی، رفتار و روابط ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل تمایلات جنسی در سه بعد - دلبستگی، تولید مثل، و میل - این کتابچه راهنمای مختصر یک مدل طول عمر زیست روانی اجتماعی را ارائه می دهد که به راحتی به کار بالینی قابل ترجمه است. این چارچوب «سندیاستیک» تئوری دلبستگی و رابطه را برای تقویت پیوند بین صمیمیت و ارتباط ادغام می‌کند و رویکردهای غیرقانونی به اختلالات عملکرد جنسی، بلوغ، ترجیحات و رفتار را مدل می‌کند. تمرکز نویسندگان به جای تمرکز بر بیماری زا، به مراجعان اجازه می دهد تا به بازیگران اصلی شفای خود تبدیل شوند و درمانگر یا پزشک به عنوان متخصص و راهنمای عمل کنند. از جمله موضوعات تحت پوشش: کارکرد ارتباطی تمایلات جنسی. طیف اختلالات جنسی اصول تشخیص در طب جنسی جنبه های بیماری محور در مقابل مشتری محور درمان جنسی. رویکردهای درمانی برای آسیب های جنسی چالش های جدید، از جمله پیشگیری از سوء استفاده جنسی از کودکان و جرایم جنسی آنلاین. به علاوه مطالعات موردی، مراجع بین رشته ای، و مسائل اخلاقی. کتاب پزشکی جنسی در عمل بالینی، یک جلد به موقع، چشم انداز و تغییر دهنده عمل، خواندن ضروری برای پزشکان خانواده و مراقبت های اولیه، درمانگران خانواده و جنسی، روانشناسان سلامت، و روانپزشکان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران