ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Atheism For Dummies

دانلود کتاب الحاد برای آدمکها

Atheism For Dummies

مشخصات کتاب

Atheism For Dummies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 111850920X 
ناشر: John Wiley & Sons 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Atheism For Dummies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب الحاد برای آدمکها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب الحاد برای آدمکها

راه آسان برای درک بی خدایی و فلسفه سکولار برای افرادی که به دنبال فلسفه زندگی غیرمذهبی هستند، و همچنین معتقدانی که دوستان ملحد دارند، Atheism For Dummies کاوشی هوشمندانه در مورد پرونده تاریخی و اخلاقی بیخدایی ارائه می دهد. بی‌خدایی که اغلب به اشتباه درک می‌شود، رویکردی سکولار به زندگی است که مبتنی بر این درک است که واقعیت آرایشی از ماده فیزیکی است، بدون در نظر گرفتن نیروهای معنوی غیرقابل تأیید. Atheism For Dummies تاریخچه مختصری از فلسفه بی خدا و تکامل آن را ارائه می دهد، آن را به عنوان یک جنبش تاریخی و فرهنگی بررسی می کند، نوشته های تاریخی مهمی را در این زمینه پوشش می دهد و ماهیت اخلاق و اخلاق در غیاب دین را مورد بحث قرار می دهد. کاوشی ساده و در عین حال هوشمندانه از فلسفه ای که اغلب اشتباه فهمیده می شود تفاوت بین الحاد صریح و ضمنی را بررسی می کند منبعی جامع، خواندنی و کاملاً بی طرفانه از آنجایی که تعداد ملحدان در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است، این کتاب درک وسیعی از این موضوع را برای کسانی که الحاد را به عنوان رویکردی برای زندگی بررسی می کنند ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The easy way to understand atheism and secular philosophy For people seeking a non-religious philosophy of life, as well as believers with atheist friends, Atheism For Dummies offers an intelligent exploration of the historical and moral case for atheism. Often wildly misunderstood, atheism is a secular approach to life based on the understanding that reality is an arrangement of physical matter, with no consideration of unverifiable spiritual forces. Atheism For Dummies offers a brief history of atheist philosophy and its evolution, explores it as a historical and cultural movement, covers important historical writings on the subject, and discusses the nature of ethics and morality in the absence of religion. A simple, yet intelligent exploration of an often misunderstood philosophy Explores the differences between explicit and implicit atheism A comprehensive, readable, and thoroughly unbiased resource As the number of atheists worldwide continues to grow, this book offers a broad understanding of the subject for those exploring atheism as an approach to living.





نظرات کاربران