ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Pregnancy cooking and nutrition for dummies

دانلود کتاب پخت و پز حاملگی و تغذیه برای دامها

مشخصات کتاب

Pregnancy cooking and nutrition for dummies

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: For dummies 
ISBN (شابک) : 1118083601, 9781118170403 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 387 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Pregnancy cooking and nutrition for dummies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پخت و پز حاملگی و تغذیه برای دامها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پخت و پز حاملگی و تغذیه برای دامها

100 دستور العمل برای نگه داشتن مادران آینده در مسیر تغذیه خوشمزه، مناسب و قبل از تولد. فراتر از بیشتر کتاب‌های موجود در قفسه، شما نه تنها 100 دستور غذا و نکته در مورد چگونگی افزایش مواد مورد علاقه خانواده (با سالم‌تر کردن و متعادل‌تر کردن آن‌ها از نظر تغذیه‌ای) دریافت خواهید کرد، بلکه به سوالاتی مانند: افزایش وزن سالم چیست؟ چه وعده های غذایی به غلبه بر بیماری صبحگاهی کمک می کند. میان وعده های غذایی مناسب برای رفع هوس چیست؟ برای کنترل سوزش سر دل و گاز از چه غذاهایی باید پرهیز کرد. و چگونگی حفظ تعادل تغذیه ای با مقادیر توصیه شده از بهترین مکمل های ویتامین، مواد معدنی و ارگانیک. از غذاهای دریایی گرفته تا تخم مرغ و پنیرهای غیر پاستوریزه، فهرست غذاهایی که زنان باردار باید از آن اجتناب کنند نه تنها طولانی، بلکه گیج کننده است. آشپزی و تغذیه بارداری برای آدمک ها به شما این نکته را می دهد که چه چیزی بخورید، چه چیزی نخورید و چرا. علاوه بر این، در مورد اینکه چگونه افرادی که رژیم های غذایی خاص دارند (مانند گیاهخواران، کسانی که آلرژی غذایی دارند و غیره) می توانند همچنان از دستورالعمل های تغذیه ای خوب پیروی کنند و نیازهای تغذیه ای منحصر به فرد خود و همچنین نیازهای فرزند متولد نشده خود را برطرف کنند. 100 دستور غذا برای شروع راه به سوی تغذیه خوشمزه، مناسب و قبل از تولد به شما کمک می کند تا نیازهای تغذیه ای خود و فرزند متولد نشده خود را بهتر درک کنید و به آنها رسیدگی کنید. به شما نشان می دهد چگونه یک رژیم غذایی پایدار و مغذی ایجاد کنید. رژیم غذایی پایدار و مغذی که هم نیازهای آنها و هم نیازهای فرزند متولد نشده آنها را برطرف می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران