ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stats Means Business: Statistics with Excel for Business, Hospitality and Tourism, 2nd Edition

دانلود کتاب کسب و کار به معنای تجارت: آمار با اکسل برای تجارت ، میهمان نوازی و گردشگری ، چاپ 2

Stats Means Business: Statistics with Excel for Business, Hospitality and Tourism, 2nd Edition

مشخصات کتاب

Stats Means Business: Statistics with Excel for Business, Hospitality and Tourism, 2nd Edition

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1856179478, 9781856179478 
ناشر: Elsevier 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 365 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Stats Means Business: Statistics with Excel for Business, Hospitality and Tourism, 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کسب و کار به معنای تجارت: آمار با اکسل برای تجارت ، میهمان نوازی و گردشگری ، چاپ 2 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کسب و کار به معنای تجارت: آمار با اکسل برای تجارت ، میهمان نوازی و گردشگری ، چاپ 2

Stats Means Business یک کتاب درسی مقدماتی است که برای دانشجویان بازرگانی، هتلداری و گردشگری نوشته شده است که ماژول هایی را در مورد آمار یا روش های تحقیق کمی می گذرانند. با توجه به اینکه اکثر کاربران این کتاب در صورت وجود زمینه‌های محدودی در موضوع دارند، این کتاب زبان فنی را به حداقل می‌رساند، تعریف روشنی از اصطلاحات کلیدی ارائه می‌دهد و به جای تکنیک، بر تفسیر تأکید می‌کند. Stats Means Business به خوانندگان این امکان را می دهد که: اهمیت تجزیه و تحلیل آماری در تجارت، مهمان نوازی و گردشگری را درک کنند و تکنیک های آماری را درک کنند و در انتخاب تکنیک های آماری مناسب قضاوت کنند و نتایج تجزیه و تحلیل آماری را تفسیر کنند. این ویرایش جدید شامل محتوای اضافی مربوط به دوره های هتلداری و گردشگری، گسترش تفسیر تحلیل همبستگی و بخش جدیدی در مورد نحوه طراحی پرسشنامه است. یک متن مقدماتی و یک رویکرد در دسترس برای یک موضوع دشوار، Stats Means Business فرض می کند که هیچ دانش قبلی از آمار وجود ندارد و بنابراین دانش آموزان را مرعوب نمی کند. همچنین راهنمایی در مورد استفاده از EXCEL، Minitab و SPSS یک وب‌سایت همراه برای اساتید و دانشجویان ارائه شده است که شامل اسلایدهای پاورپوینت، طرح‌های درس، کارت‌های دستور Minitab و SPSS و بررسی سؤالات و راه‌حل‌هایی برای کمک به آموزش و یادگیری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stats Means Business is an introductory textbook written for Business, Hospitality and Tourism students who take modules on Statistics or Quantitative research methods. Recognizing that most users of this book will have limited if any grounding in the subject, this book minimizes technical language, provides clear definition of key terms, and gives emphasis to interpretation rather than technique. Stats Means Business enables readers to: appreciate the importance of statistical analysis in business, hospitality and tourism understand statistical techniques and develop judgement in the selection of appropriate statistical techniques interpret the results of statistical analysis. This new edition includes extra content related to Hospitality and Tourism courses, an extension of the interpretation of correlation analysis and a new section on how to design questionnaires. an introductory text and an accessible approach to a difficult subject, Stats Means Business assumes no prior knowledge of statistics and therefore won’t intimidate students techniques are explained and demonstrated using worked examples and real life applications of theory. Guidance is also given on using EXCEL, Minitab and SPSS a companion website for lecturers and students which includes PowerPoint slides, lesson plans, Minitab and SPSS recipe cards and review questions and solutions to aid teaching and learning .



فهرست مطالب

Stats Means Business......Page 2
Contents......Page 6
Welcome!......Page 12
A Word to Tutors......Page 14
Acknowledgements......Page 16
CHAPTER 1 Numbers in Business: TheBasics......Page 18
1.1 INTRODUCTION......Page 19
1.2 HOW THIS BOOK IS ORGANIZED......Page 20
1.3 TAKING THE FIRST STEPS......Page 21
1.4 TECHNOLOGICAL SUPPORT......Page 34
CHAPTER 2 Presenting Data ......Page 40
2.2 TYPES OF DATA......Page 41
2.3 DISPLAYING QUALITATIVE DATA......Page 43
2.4 DISPLAYING QUANTITATIVE DATA......Page 58
CHAPTER 3 Summarizing Valuesof a Single Variable......Page 90
3.2 MEASURES OF LOCATION......Page 91
3.3 MEASURES OF SPREAD......Page 107
3.4 MEASURING QUALITY AND CONSISTENCY......Page 123
CHAPTER 4 Summarizing Bivariate Data......Page 126
4.2 CORRELATION AND REGRESSION......Page 127
4.3 SUMMARIZING DATA COLLECTED OVER TIME......Page 149
CHAPTER 5 Assessing Risk......Page 168
5.1 INTRODUCTION......Page 169
5.2 MEASURING PROBABILITY......Page 170
5.3 DIFFERENT TYPES OF PROBABILITIES......Page 173
5.4 THE RULES OF PROBABILITY......Page 176
5.5 PROBABILITY TREES......Page 186
CHAPTER 6 Putting Probability to Work......Page 190
6.2 SIMPLE PROBABILITY DISTRIBUTIONS......Page 191
6.3 THE BINOMIAL DISTRIBUTION......Page 196
6.4 THE POISSON DISTRIBUTION......Page 201
6.5 EXPECTATION......Page 204
6.6 DECISION TREES......Page 206
CHAPTER 7 Modelling Populations......Page 210
7.2 THE NORMAL DISTRIBUTION......Page 211
7.3 THE STANDARD NORMAL DISTRIBUTION......Page 217
7.4 SAMPLING DISTRIBUTIONS......Page 230
7.5 THE t DISTRIBUTION......Page 234
7.6 CHOOSING THE CORRECT MODEL FORA SAMPLING DISTRIBUTION......Page 237
CHAPTER 8 Statistical Decision Making......Page 240
8.2 ESTIMATION......Page 241
8.3 ESTIMATING POPULATION PROPORTIONS......Page 252
8.4 HYPOTHESIS TESTING......Page 255
8.5 TESTING HYPOTHESES ABOUT TWO POPULATIONMEANS......Page 267
8.6 TESTING HYPOTHESES ABOUT POPULATIONPROPORTIONS......Page 275
8.7 A HYPOTHESIS TEST FOR THE POPULATIONMEDIAN......Page 276
CHAPTER 9 Statistical Decision Makingwith Bivariate Data......Page 280
9.2 CONTINGENCY TESTS......Page 281
9.3 TESTING AND ESTIMATING WITH QUANTITATIVEBIVARIATE DATA......Page 290
CHAPTER 10 Managing Statistical Research......Page 310
10.1 INTRODUCTION......Page 311
10.2 SECONDARY DATA......Page 313
10.3 PRIMARY DATA......Page 315
Statistical Tables......Page 332
Answers to Test Yourself QuestionsBased on Warwick’s BusinessEnterprises......Page 340
References......Page 360
Index......Page 362




نظرات کاربران