ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Infinity and the mind : the science and philosophy of the infinite

دانلود کتاب بی نهایت و ذهن: علم و فلسفه بی نهایت

Infinity and the mind : the science and philosophy of the infinite

مشخصات کتاب

Infinity and the mind : the science and philosophy of the infinite

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Princeton science library 
ISBN (شابک) : 0691001723, 9780691001722 
ناشر: Princeton University Press 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 356 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Infinity and the mind : the science and philosophy of the infinite به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بی نهایت و ذهن: علم و فلسفه بی نهایت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بی نهایت و ذهن: علم و فلسفه بی نهایت

در Infinity and the Mind، رودی راکر سفری را به آن گستره ای از جهان هدایت می کند که او آن را «منظره ذهن» می نامد، جایی که او بی نهایت را در همه اشکال آن کاوش می کند: بالقوه و بالفعل، ریاضی و فیزیکی، الهیاتی و دنیوی. راکر ما را با جهان در حال چرخش گودل آشنا می‌کند، که از لحاظ نظری امکان سفر به گذشته وجود دارد، و تفسیری از مکانیک کوانتومی را توضیح می‌دهد که در آن میلیاردها جهان موازی در هر میکروثانیه تولید می‌شوند. او معتقد است که در قلمرو بی نهایت است که ریاضیات، علم و منطق با چیزهای خارق العاده ادغام می شوند. با بررسی دقیق پارادوکس هایی که از این ادغام به وجود می آیند، می توانیم چیزهای زیادی در مورد ذهن انسان، قدرت ها و محدودیت های آن بیاموزیم. راکر با استفاده از کارتون ها، پازل ها و نقل قول ها برای جان بخشیدن به متن خود، ما را از طریق موضوعاتی مانند پارادوکس های نظریه مجموعه ها، احتمالات بی نهایت های فیزیکی و نتایج قضایای ناتمام بودن گودل راهنمایی می کند. برخوردهای شخصی او با گودل، ریاضی‌دان و فیلسوف، نگاهی نادر به نبوغ را ارائه می‌دهد و چیزی را آشکار می‌کند که تعداد کمی از ریاضیدانان جرات اعتراف به آن را داشته‌اند: پیامدهای متعالی رئالیسم افلاطونی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Infinity and the Mind, Rudy Rucker leads an excursion to that stretch of the universe he calls the "Mindscape," where he explores infinity in all its forms: potential and actual, mathematical and physical, theological and mundane. Rucker acquaints us with Gödel's rotating universe, in which it is theoretically possible to travel into the past, and explains an interpretation of quantum mechanics in which billions of parallel worlds are produced every microsecond. It is in the realm of infinity, he maintains, that mathematics, science, and logic merge with the fantastic. By closely examining the paradoxes that arise from this merging, we can learn a great deal about the human mind, its powers, and its limitations. Using cartoons, puzzles, and quotations to enliven his text, Rucker guides us through such topics as the paradoxes of set theory, the possibilities of physical infinities, and the results of Gödel's incompleteness theorems. His personal encounters with Gödel the mathematician and philosopher provide a rare glimpse at genius and reveal what very few mathematicians have dared to admit: the transcendent implications of Platonic realism.





نظرات کاربران