ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Don't blame the tools : the adoption and implementation of managerial innovations

دانلود کتاب ابزارها را سرزنش نکنید: پذیرش و اجرای نوآوری های مدیریتی

Don't blame the tools : the adoption and implementation of managerial innovations

مشخصات کتاب

Don't blame the tools : the adoption and implementation of managerial innovations

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780080963716, 0080963714 
ناشر: Elsevier/Cima Pub 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 57 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Don't blame the tools : the adoption and implementation of managerial innovations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ابزارها را سرزنش نکنید: پذیرش و اجرای نوآوری های مدیریتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ابزارها را سرزنش نکنید: پذیرش و اجرای نوآوری های مدیریتی

آن سازمان‌های مدیریتی اغلب به‌خاطر اینکه در استفاده از ایده‌ها یا نوآوری‌های مدیریتی «محبوب» هستند، مورد انتقاد قرار می‌گیرند و به راحتی در دام پذیرش آخرین ایده یا مفهوم جدید می‌افتند زیرا «طعم ماه» است. این گزارش مبتنی بر تحقیق، گزارش و تحلیلی عمیق از پذیرش و اجرای دو نوآوری مدیریتی در مقیاس بزرگ در چهار سازمان مختلف ارائه می‌کند. این مطالعه موردی پذیرش و اجرای واقعی کارت امتیازی متوازن و دفاتر مدیریت برنامه/پروژه را ارائه می دهد. این مطالعه دلایل پذیرش نوآوری‌ها و چگونگی شکل‌دهی این دلایل موفقیت اجرا را بررسی می‌کند. این گزارش همچنین نمونه‌هایی از شیوه‌های خوب را ارائه می‌دهد که مدیران مجرب برای بهبود اجرای شیوه‌های مدیریت جدید در سازمان خود استفاده می‌کنند. • یک مطالعه مبتنی بر تحقیق اصلی را ارائه می‌کند که دلایلی را که چرا سازمان‌ها شیوه‌های مدیریت جدید را اتخاذ می‌کنند (مانند کارت امتیازی متوازن و دفاتر مدیریت برنامه/پروژه) را بررسی می‌کند. دلایل پذیرش را با موفقیت اجرا مرتبط می‌کند. اجرای شیوه های جدید مدیریت در سازمان ها


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Those managing organisations are often criticised for being ‘faddish’ in their use of new management ideas or innovations, too easily falling into the trap of adopting the latest new idea or concept because it is ‘flavour of the month’. This research-based report presents an in-depth account and analysis of the adoption and implementation of two popular large-scale managerial innovations in four different organisations. It provides case studies of actual adoption and implementation of the balanced scorecard and programme/project management offices. The study explores the reasons for the adoption of the innovations and how these reasons shape implementation success. The report also provides examples of good practice that practising managers use to improve the implementation of new management practices in their own organisations. • Presents an original research-based study that explores the reasons why organisations adopt new management practices (e.g. balanced scorecard and programme/project management offices) • Links the reasons for adoption with the success of implementation • Provides examples of good practice that can improve the implementation of new management practices in organisations





نظرات کاربران