ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Television and the legal system

دانلود کتاب تلویزیون و سیستم حقوقی

Television and the legal system

مشخصات کتاب

Television and the legal system

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Routledge studies in law, society, and popular culture, 4 
ISBN (شابک) : 9780415994880, 0203866851 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 162 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Television and the legal system به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تلویزیون و سیستم حقوقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تلویزیون و سیستم حقوقی

این کتاب مجموعه‌های حقوقی تلویزیون آمریکایی را از توسعه آن به عنوان یک ژانر در دهه 1940 تا به امروز بررسی می‌کند. ویلز نشان می دهد که چگونه این ژانر منبع غنی از اطلاعات حقوقی و درک برای آمریکایی ها بوده است. این سریال ها هم افسانه هایی را در مورد سیستم حقوقی در ایالات متحده ایجاد کرده اند و هم افسانه هایی را به اجرا گذاشته اند. ویلز همچنین ایالات متحده را در مقابل فرانسه قرار می دهد که در این دوره علاقه مشابهی به سریال های حقوقی داشته است. با این حال، بازنمایی‌های تلویزیونی فرانسه از عدالت به‌طور شگفت‌انگیزی متفاوت است، همانطور که نقش داستان در ارائه به بینندگان امکان دستیابی به درک قابل‌توجهی از نظام حقوقی‌شان بسیار متفاوت است. این کتاب افزودنی مهمی برای مطالعه فرهنگ عامه و حقوق خواهد بود و محققان حقوقی، جامعه شناسان و محققان رسانه را مورد توجه قرار خواهد داد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines the American television legal series from its development as a genre in the 1940s to the present day. Villez demonstrates how the genre has been a rich source of legal information and understanding for Americans. These series have both informed and put myths in place about the legal system in the US. Villez also contrasts the US to France, which has seen a similar interest in legal series during this period. However, French television representations of justice are strikingly different, as is the role of fiction in offering viewers the possibility of acquiring significant understandings of their legal system. The book will be an important addition to the study of popular culture and law and will interest legal scholars, sociologists, and media scholars.





نظرات کاربران