دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Chris Miles
سری: Routledge interpretive marketing research series, 12
ISBN (شابک) : 9780415801713, 0203852079
ناشر: Routledge
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 256
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Interactive marketing : revolution or rhetoric? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی تعاملی: انقلاب یا بلاغت؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به طور انتقادی به بررسی لفاظی پیرامون روندهای فعلی در پذیرش ترفندهای تعامل در ارتباطات بازاریابی می پردازد. مفاهیمی مانند تبلیغات ویروسی، محتوای تولید شده توسط مشتری، جوامع برند و کل فناوریهای بازاریابی مبتنی بر وب 2.0، همگی پایه و اساس خود را در موقعیت آشکار تعامل به عنوان ناجی ارتباطات بازاریابی مؤثر دارند. با این حال، دقیقاً منظور از تعامل در این زمینه ها چیست و تا چه اندازه انقلابی را در روش های بازاریابی نشان می دهد؟ کریس مایلز با تثبیت تحلیل خود در نقد مفروضات کنترل تعبیه شده در مدلهای ارتباطی بازاریابی فعلی و تحلیل بلاغی متون نمونه از پارادایمهای مدیریت بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی ویروسی و بازاریابی وزوز، ساختها و بازسازیهای گفتمانی را بررسی میکند. استفاده از تعامل در گفتمان های بازاریابی معاصر را احاطه می کند. در انجام این کار، او یک مدل رادیکال جدید از بازاریابی ارائه میدهد که مبتنی بر درک بازگشتی و سازندهای از ارتباطات است که از استعارههای دعوت و کاوش برای بازسازی تعامل در مرکز بازاریابی استفاده میکند. کار در خواندن نظریه بازاریابی رابطهای به اوج خود میرسد که از اوتیسم به عنوان تمثیلی برای بررسی پارادوکس ارتباطی در قلب این نوش داروی بازاریابی معاصر استفاده میکند.
This book critically examines the rhetoric surrounding current trends in the adoption of tropes of interactivity in marketing communication. Concepts such as viral advertising, customer-generated content, brand communities and the whole panoply of Web 2.0-mediated marketing technologies all have their foundations in an overt positioning of interactivity as the savior of effective marketing communication. Yet, what exactly is meant by interactivity in these contexts and how far does it represent a revolution in the methodologies of marketing? Anchoring his analysis in a critique of the assumptions of control embedded in current marketing communication models and the rhetorical analysis of exemplar texts from the Marketing Management, Customer Relationship Management, Viral Marketing and Buzz Marketing paradigms, Chris Miles investigates the constructions and reconstructions of discourse that surround the uses of interactivity in contemporary marketing discourses. In doing so, he offers a radical new model of marketing based upon a recursive, constructivist understanding of communication that uses metaphors of invitation and exploration to rebuild interactivity at the center of marketing. The work culminates in a reading of the theory of Relationship Marketing that uses autism as an allegory to interrogate the communicative paradox at the heart of this contemporary marketing panacea.