ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Home Birth: The Politics of Difficult Choices

دانلود کتاب تولد در خانه: سیاست انتخاب های دشوار

Home Birth: The Politics of Difficult Choices

مشخصات کتاب

Home Birth: The Politics of Difficult Choices

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415557542, 9780415557542 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 156 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Home Birth: The Politics of Difficult Choices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تولد در خانه: سیاست انتخاب های دشوار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تولد در خانه: سیاست انتخاب های دشوار

لفاظی انتخاب در سیاست‌های بهداشتی بریتانیا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و زایمان در خانه یکی از سه گزینه‌ای است که زنان حق دارند هنگام تصمیم‌گیری در مورد محل تولد نوزاد خود، از بین آنها یکی را انتخاب کنند. با این حال، بسیاری از زنانی که این انتخاب را انجام می دهند با مخالفت قابل توجهی از سوی خدمات زایمان روبرو می شوند. تولد در خانه: سیاست انتخاب‌های دشوار بر تجربیات زنانی متمرکز است که در طول سفر حاملگی‌شان، متخصصان بهداشت با انتخاب‌هایشان مخالفت کردند. این مقاله با چرایی و چگونگی محرومیت زنان از تولد در خانه روبرو می شود و برخی مسائل چالش برانگیز را برای عملکرد فعلی مامایی مطرح می کند. این جلد مهم با استفاده از ده روایت زنانه، به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا زنان ممکن است بخواهند در خانه زایمان کنند و ایده‌های خطر و انتخاب آگاهانه در بارداری و زایمان را در نظر می‌گیرد. این کتاب شامل فصل هایی در زمینه ارتباطات و زبان است. ترس و استرس؛ دفاع و استقلال؛ تجربه پدران از محل تولد مشاجره و تولد رایگان. در حالی که متن، روایت‌های زنان را در بر می‌گیرد، نکاتی را برای بهترین عملکرد ارائه می‌کند، و این مطلب را برای دانشجویان مامایی و همچنین ماماهای مجرب و مربیان زایمان، که همگی وظیفه دارند زایمان در خانه را به گزینه‌ای واقعی برای زنان تبدیل کنند، مفید و کاربردی می‌سازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The rhetoric of choice is much used in UK health policy and home birth is one of the three options that women are entitled to choose between when deciding where to have their baby. However, many women making this choice run into considerable opposition from the maternity service. Home Birth: the politics of difficult choices focuses on the experiences of women whose choices were opposed by health professionals during their pregnancy journey. It confronts why and how women are being denied home birth and raises some challenging issues for current midwifery practice. Using ten women’s narratives, this important volume explores why women might want to give birth at home and considers ideas of risk and informed choice in pregnancy and birth. The book includes chapters on communication and language; fear and stress; advocacy and autonomy; fathers’ experience of contested place of birth and free birthing. Pointers to best practice are presented whilst the text incorporates women’s narratives throughout, making this a practical and relevant read for midwifery students as well as practising midwives and childbirth educators, all of whom have a duty to make home birth a real option for women.





نظرات کاربران