ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Essential guide to marketing planning

دانلود کتاب راهنمای اساسی برنامه ریزی بازاریابی

Essential guide to marketing planning

مشخصات کتاب

Essential guide to marketing planning

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 2nd Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780273725763, 0273725769 
ناشر: Financial Times Prentice Hall 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 329 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای اساسی برنامه ریزی بازاریابی: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، مدیریت بازاریابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Essential guide to marketing planning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای اساسی برنامه ریزی بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای اساسی برنامه ریزی بازاریابی

این کتاب درسی شما را گام به گام در فرآیند برنامه ریزی راهنمایی می کند. مملو از مثال‌های واقعی، ایده‌های بازاریابی به‌روز و یک طرح نمونه دقیق، رویکرد دوستانه و بی‌معنی ماریان بورک وود دقیقاً آنچه را که برای موفقیت نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد.
محتوا: مقدمه‌ای بر برنامه‌ریزی بازاریابی امروز --
تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی --
تجزیه و تحلیل مشتریان و بازارها --
برنامه ریزی تقسیم بندی، هدف گذاری و موقعیت یابی --
جهت برنامه ریزی، اهداف و استراتژی --< br/> برنامه ریزی برای محصولات و برندها --
برنامه ریزی برای قیمت گذاری --
برنامه ریزی برای کانال ها و تدارکات --
برنامه ریزی برای ارتباطات و نفوذ --
حمایت از آمیخته بازاریابی - -
معیارهای برنامه ریزی و اندازه گیری عملکرد --
اجرا و کنترل برنامه ریزی.
چکیده: این کتاب درسی شما را گام به گام در فرآیند برنامه ریزی راهنمایی می کند. مملو از مثال‌های واقعی، ایده‌های بازاریابی به‌روز و یک طرح نمونه دقیق، رویکرد دوستانه بدون مزخرف ماریان بورک وود دقیقاً همان چیزی را که برای موفقیت نیاز دارید به شما می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This textbook takes you step-by-step through the planning process. Packed with real-life examples, up-to-date marketing ideas and a detailed sample plan, Marian Burk Wood's friendly no-nonsense approach gives you exactly what you need to succeed.
Content: Introduction to marketing planning today --
Analysing the current situation --
Analysing customers and markets --
Planning segmentation, targeting, and positioning --
Planning direction, objectives, and strategy --
Planning for products and brands --
Planning for pricing --
Planning for channels and logistics --
Planning for communications and influence --
Supporting the marketing mix --
Planning metrics and performance measurement --
Planning implementation and control.
Abstract: This textbook takes you step-by-step through the planning process. Packed with real-life examples, up-to-date marketing ideas and a detailed sample plan, Marian Burk Wood's friendly no-nonsense approach gives you exactly what you need to succeed





نظرات کاربران