ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Art of Music Publishing : an entrepreneurial guide to publishing and copyright for the music, film and media industries

دانلود کتاب انتشارات هنر موسیقی: راهنمای کارآفرینی برای انتشار و حق چاپ برای صنایع موسیقی، فیلم و رسانه

The Art of Music Publishing : an entrepreneurial guide to publishing and copyright for the music, film and media industries

مشخصات کتاب

The Art of Music Publishing : an entrepreneurial guide to publishing and copyright for the music, film and media industries

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780240522364, 0240522362 
ناشر: Elsevier Science 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب The Art of Music Publishing : an entrepreneurial guide to publishing and copyright for the music, film and media industries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انتشارات هنر موسیقی: راهنمای کارآفرینی برای انتشار و حق چاپ برای صنایع موسیقی، فیلم و رسانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انتشارات هنر موسیقی: راهنمای کارآفرینی برای انتشار و حق چاپ برای صنایع موسیقی، فیلم و رسانه

آیا می خواهید شغلی را دنبال کنید و در حوزه پرسود انتشار موسیقی موفق شوید؟ انتشارات هنر موسیقی الهام‌بخش واقعی و چشم‌اندازی ملموس برای این جنبه هیجان‌انگیز از کسب‌وکار موسیقی پرخطر و با پاداش بالا ارائه می‌کند. خود را برای حرفه ای در انتشارات موسیقی آماده کنید و این بخش پیچیده اما سودآور تجارت موسیقی را درک کنید. نویسنده هلن گامونز شما را با همه آنچه که باید در مورد درک نقش ناشر، حق نشر، مدیریت حقوق، جریان درآمد و قراردادها بدانید، راهنمایی می کند. بیاموزید که چگونه، چه زمانی و کجا درآمد در همه این کشورها ایجاد می شود. ادامه مطلب... جلو جلد; انتشارات هنر موسیقی; کپی رایت؛ فهرست؛ مقدمه -- چگونه همه چیز شروع شد. مقدمه -- تغییر فرصت جدیدی به ارمغان می آورد. سپاسگزاریها؛ انتشارات هنر موسیقی; فصل 1 - تبدیل موسیقی به یک تجارت. فصل 2 - درک حق چاپ. فصل 3 -- مدیریت حقوق -- چارچوب و مسائل بین المللی . فصل چهارم - نقش ناشر موسیقی. فصل 5 -- جریان های درآمدی. فصل 6 - مقدمه ای بر قراردادها. فصل 7 -- همگام سازی; فصل 8 - گرفتن یک قرارداد انتشاراتی. فصل 9 - نمایشگاه های تجاری بریتانیا و بین المللی. فصل 10 -- شبکه سازی -- ساختن یک شبکه پایدار فصل 11 -- تهیه کننده و آهنگ. فصل 12 -- تغییر در فضای دیجیتال. فصل 13 -- خرید کاتالوگ. فصل 14 -- برنامه ریزی تجاری و استراتژیک. فصل 15 -- مسئولیت اجتماعی شرکتها در قرن بیست و یکم -- ایجاد مسئولیت برای کسب و کار ... ; نتیجه؛ بیوگرافی; واژه نامه؛ فهرست مطالب


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Do you want to pursue a career and succeed in the lucrative area of music publishing? The Art of Music Publishing provides real inspiration and a tangible hands on perspective to this exciting side of the high-risk, high-reward music business. Prepare yourself for a career in music publishing and understand this complex but profitable part of the music business. Author Helen Gammons walks you through all you need to know€about understanding the role of the publisher, €copyright, managing rights, income streams, and contracts. Learn how, when and where income is generated in all the. Read more... Front Cover; The Art of Music Publishing; Copyright; Contents; Introduction -- How it all began; Preface -- change brings new opportunity; Acknowledgements; The Art of Music Publishing; Chapter 1 -- Turning music into a business; Chapter 2 -- Understanding copyright; Chapter 3 -- Managing rights -- international framework and issues; Chapter 4 -- The role of the music publisher; Chapter 5 -- Income streams; Chapter 6 -- Introduction to contracts; Chapter 7 -- Synchronization; Chapter 8 -- Getting a publishing deal; Chapter 9 -- UK and international trade shows. Chapter 10 -- Networking -- building a sustainable networkChapter 11 -- The producer and the song; Chapter 12 -- Change in the digital space; Chapter 13 -- Purchasing a catalogue; Chapter 14 -- Business and strategic planning; Chapter 15 -- Corporate social responsibility in the twenty-first century -- making the case for business responsib ... ; Conclusion; Biographies; Glossary; Index





نظرات کاربران