دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Harry Daniels
سری:
ISBN (شابک) : 0415395925, 9780415395939
ناشر: Routledge
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 216
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 990 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Vygotsky and research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ویگوتسکی و تحقیق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب مروری کلی از مفاهیم تحقیق کار نظری را در اختیار خوانندگان قرار میدهد که بدهی به نوشتههای L.S. ویگوتسکی مقدمهای مختصر بر تز اصلی ویگوتسکی و بحثهایی درباره رویکرد او به روشهای تحقیق ارائه شده است. این با کاوش در شیوه های تحقیقاتی که در زمینه های توسعه یافته بر اساس پایان نامه اصلی او به وجود آمده است، دنبال می شود. اینها عبارتند از: مطالعات فرهنگی-اجتماعی با تمرکز بر اقدام میانجی. شناخت توزیع شده، شناخت موقعیتی و نظریه فعالیت. برای کمک به درک، فصلهایی که به هر حوزه اختصاص داده شده است، گزارشهای عالی از مطالعات خاص ارائه میکند که اصول روششناختی زیربنایی و روشهای خاصی را که در حال بکارگیری هستند، نشان میدهد. در هر مورد مفروضات و محدودیت ها مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب با برخی پیشنهادات برای پیشرفتهای آتی در هر دو سطح روششناختی و مفهومی به پایان میرسد.
This book provides readers with an overview of the implications for research of the theoretical work which acknowledges a debt to the writings of L.S. Vygotsky. A concise introduction to Vygotsky's original thesis and discussions on his approach to research methods is given; this is followed by an exploration of the research practices which have arisen in fields developed on the basis of his original thesis. These include: Socio-cultural studies with a focus on mediated action; Distributed Cognition, Situated Cognition and Activity Theory. To aid understanding, chapters devoted to each area will provide excellent accounts of specific studies which illustrate the underlying methodological principles and the specific methods which are being deployed. In each case assumptions and limitations are discussed. The book concludes with some proposals for future developments at both methodological and conceptual levels.