ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of youth and young adulthood : new perspectives and agendas

دانلود کتاب دفترچه راهنمای نوجوانان و جوانان: چشم اندازها و برنامه های جدید

Handbook of youth and young adulthood : new perspectives and agendas

مشخصات کتاب

Handbook of youth and young adulthood : new perspectives and agendas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Routledge international handbooks 
ISBN (شابک) : 9780415445412, 0203881966 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 492 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of youth and young adulthood : new perspectives and agendas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دفترچه راهنمای نوجوانان و جوانان: چشم اندازها و برنامه های جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دفترچه راهنمای نوجوانان و جوانان: چشم اندازها و برنامه های جدید

پارامترهایی که جوانان در آن زندگی می کنند به شدت تغییر کرده است. تغییرات در آموزش و پرورش و بازار کار منجر به افزایش پیچیدگی مرحله جوانی و به تعویق افتادن کلی در وابستگی و انتقال شده است. این کتابچه که توسط دانشگاهیان برجسته از چندین کشور نوشته شده است، دیدگاه های به روز را در مورد طیف گسترده ای از مسائلی که بر جوانان و بزرگسالی جوان تأثیر می گذارد و شکل می دهد، معرفی می کند. این یک نمای کلی معتبر و چند رشته ای از یک رشته تحصیلی ارائه می دهد که بینش منحصر به فردی را در مورد تغییرات اجتماعی در جوامع پیشرفته ارائه می دهد و هدف آن دانشگاهیان، دانشجویان، محققان و سیاست گذاران است. هندبوک برخی از دیدگاه‌های نظری کلیدی مورد استفاده در مطالعات جوانان را معرفی می‌کند و برنامه‌های تحقیقاتی آینده را تعیین می‌کند. هر یک از ده بخش حوزه مهمی از تحقیقات را پوشش می‌دهد - از آموزش و بازار کار گرفته تا فرهنگ‌های جوانان، سلامت و جرم و جنایت و در عین حال تغییر و تداوم در زندگی جوانان را مورد بحث قرار می‌دهد. این اثر خوانندگان را با برخی از مهمترین آثار در این زمینه آشنا می کند و در عین حال دیدگاه های اساسی را که برای درک پیچیدگی جوانی مدرن و بزرگسالی جوان استفاده شده است را برجسته می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The parameters within which young people live their lives have changed radically. Changes in education and the labour market have led to an increased complexity of the youth phase and to an overall protraction in dependency and transitions. Written by leading academics from several countries, this Handbook introduces up to date perspectives on a wide range of issues that affect and shape youth and young adulthood. It provides an authoritative and multi-disciplinary overview of a field of study that offers unique insight on social change in advanced societies and is aimed at academics, students, researchers and policy-makers. The Handbook introduces some of the key theoretical perspectives used within youth studies and sets out future research agendas. Each of the ten sections covers an important area of research - from education and the labour market to youth cultures, health and crime whilst discussing change and continuity in the lives of young people. This work introduces readers to some of the most important work in the field while highlighting the underlying perspectives that have been used to understand the complexity of modern youth and young adulthood.





نظرات کاربران