ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Markets & institutions in real estate & construction

دانلود کتاب بازارها و موسسات در املاک و مستغلات و ساخت و ساز

Markets & institutions in real estate & construction

مشخصات کتاب

Markets & institutions in real estate & construction

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Real estate issues (Oxford, England) 
ISBN (شابک) : 9780470757567, 0470757566 
ناشر: Blackwell Pub 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 282 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 939 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Markets & institutions in real estate & construction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازارها و موسسات در املاک و مستغلات و ساخت و ساز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازارها و موسسات در املاک و مستغلات و ساخت و ساز

این کتاب توضیح می‌دهد که چرا صنایع ساختمانی و مستغلات به روشی که هستند سازماندهی شده‌اند و سپس این ویژگی‌ها را به رفتار بلندمدت بازار مرتبط می‌کند. پویایی بازار - عرضه و تقاضا را پوشش می دهد. تعامل توسعه املاک و ساخت و ساز - و مؤسسات و ساختارهای بازار را بررسی می کند. توسعه و ساخت و ساز املاک و مستغلات معمولاً موضوعات جداگانه ای در ادبیات هستند. اما ساخت و ساز بخشی اجتناب ناپذیر از هر فرآیند توسعه املاک است و بنابراین تأثیر عمده ای بر ساختار نهادی توسعه دارد. بازارها و مؤسسات در املاک و مستغلات و ساخت و ساز استدلال می کند که این ساختارها به بهترین شکل به عنوان یک سری از نظریه های اقتصادی مدرن، بر اساس رقابت و فناوری های تولید فعلی توضیح داده می شوند. تمرکز و گستردگی را ارائه می‌دهد و با بحث‌های بحث‌برانگیز برخورد می‌کند. استدلال‌های اقتصادی که از طریق سبک نوشتاری غیرفنی قابل دسترسی است، مقایسه طولانی‌مدت بین‌المللی رفتار بازار ملک را نشان می‌دهد که بین‌المللی شدن بازارهای املاک و ساخت و ساز را نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The book explains why the real estate and construction industries are organised in the ways they are and then relates those characteristics to long-term market behaviour. It covers market dynamics - supply and demand; the interaction of property development and construction – and examines institutions and market structures. Real estate development and construction tend to be separate subjects in the literature. But construction is an inevitable part of any property development process and so has a major influence on the institutional structure of development. Markets & Institutions in Real Estate & Construction argues that these structures are best explained as a series of modern economic theories, based on competition and current production technologies. offers focus and breadth, and deal with controversial debates economic arguments made accessible through a non-technical writing style presents long-run international comparison of property market behaviour reflects internationalisation of property and construction markets





نظرات کاربران