ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Review of marketing research Volume 7

دانلود کتاب بررسی تحقیقات بازاریابی دوره 7

Review of marketing research Volume 7

مشخصات کتاب

Review of marketing research Volume 7

ویرایش: [1st ed] 
نویسندگان:   
سری: Review of marketing research, v. 7 
ISBN (شابک) : 9780857244765, 0857244760 
ناشر: Emerald 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 330 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Review of marketing research Volume 7 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بررسی تحقیقات بازاریابی دوره 7 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بررسی تحقیقات بازاریابی دوره 7

این جلد مطالعات موردی، تجزیه و تحلیل و چارچوب‌ها را ارائه می‌کند، مطالعات و تکنیک‌های کلیدی را مرور می‌کند، توضیحات نظری ارائه می‌دهد، سؤالات بی‌پاسخ و فرصت‌های تحقیقاتی را شناسایی می‌کند، و پیامدهای مهم مدیریتی و سیاستی را مورد بحث قرار می‌دهد و همچنین بینش‌هایی از ادبیات چند رشته‌ای را به شیوه‌ای یکپارچه ترکیب می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume provides case studies, analysis and frameworks, reviews key studies and techniques, offers theoretical explanations, identifies unanswered questions and research opportunities, and discusses significant managerial and policy implications as well as incorporating insights from multidisciplinary literatures in an integrative manner.





نظرات کاربران