ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Quantitative methods in educational research : the role of numbers made easy

دانلود کتاب روشهای کمی در تحقیقات آموزشی: نقش اعداد آسان شده است

Quantitative methods in educational research : the role of numbers made easy

مشخصات کتاب

Quantitative methods in educational research : the role of numbers made easy

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780826453075, 1441196714 
ناشر: Continuum 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 219 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Quantitative methods in educational research : the role of numbers made easy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روشهای کمی در تحقیقات آموزشی: نقش اعداد آسان شده است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روشهای کمی در تحقیقات آموزشی: نقش اعداد آسان شده است

این یک راهنمای جامع برای تحقیقات کمی است که ریشه در آموزش و تحقیق خود نویسنده دارد. به طور خاص، هم دانش‌آموزی را که اعداد را انجام نمی‌دهد و هم دانش‌آموزی را که کاری جز اعداد انجام نمی‌دهد (و در نتیجه نمی‌تواند نتایج خود را تفسیر یا به چالش بکشد) به چالش می‌کشد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه همه محققان آموزشی نیاز به انجام تحقیقات کمی دارند، حتی اگر فقط به معنای خواندن یافته‌های پژوهشی سایر افراد. در واقع، کتاب استدلال می‌کند که تمایز متعارف بین داده‌های تحقیقات اولیه و ثانویه ناکافی است، زیرا نیاز/فرصت بسیار زیادی وجود دارد. بیشتر بخوانید... span>
محتوا: لیست ارقام; لیست جداول؛ اختصارات; پیشگفتار؛ 1 جو در حال تغییر برای تحقیقات آموزشی. 2 نمونه گیری: اساس همه تحقیقات. 3 جمع آوری داده های ثانویه: محقق "بیکار". 4 تجزیه و تحلیل ساده: جنگ های شاخص و نبردهای دیگر. 5 بررسی زمینه: طراحی پرسشنامه; 6 آمار ناپارامتریک ساده: به آداب جدول خود توجه کنید. 7 رویکرد تجربی: بازگشت به استاندارد طلا؟ 8 آمار پارامتریک ابتدایی: نشان دهنده چیست؟ 9 معرفی همبستگی ها: پیشرفت از طریق رگرسیون. واژه نامه اصطلاحات انتخاب شده؛ آدرس های مفید؛ منابع.
چکیده: این یک راهنمای جامع برای تحقیقات کمی است که ریشه در تدریس و تحقیق خود نویسنده دارد. به طور خاص، هم دانش‌آموزی را که اعداد را انجام نمی‌دهد و هم دانش‌آموزی را که کاری جز اعداد انجام نمی‌دهد (و در نتیجه نمی‌تواند نتایج خود را تفسیر یا به چالش بکشد) به چالش می‌کشد. این کتاب نشان می دهد که چگونه همه محققان آموزشی نیاز به انجام تحقیقات کمی دارند، حتی اگر فقط به معنای خواندن یافته های تحقیقاتی دیگران باشد. در واقع، این کتاب استدلال می‌کند که تمایز متعارف بین داده‌های تحقیق اولیه و ثانویه ناکافی است، زیرا نیاز/فرصت بسیار زیادی وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is a comprehensive guide to quantitative research, rooted in the author's own teaching and research. In particular, it challenges both the student who does not do numbers and the student who does nothing but numbers (and who therefore fails to interpret or challenge his/her results). The book shows how all educational researchers need to do quantitative research, even if only in the sense of reading other people's research findings. In fact, the book argues that the conventional distinction between primary and secondary research data is inadequate, since there is enormous need/opportunity. Read more...
Content: Lisf of figures; List of tables; Abbreviations; Preface; 1 A changing climate for educational research; 2 Sampling: the basis of all research; 3 Collecting secondary data: the 'idle' researcher; 4 Simple analysis: the index wars and other battles; 5 Surveying the field: questionnaire design; 6 Simple non-parametric statistics: minding your table manners; 7 Experimental approaches: a return to the gold standard?; 8 Elementary parametric statistics: what do they signify?; 9 Introducing correlations: progress via regression; Glossary of selected terms; Useful addresses; References.
Abstract: This is a comprehensive guide to quantitative research, rooted in the author's own teaching and research. In particular, it challenges both the student who does not do numbers and the student who does nothing but numbers (and who therefore fails to interpret or challenge his/her results). The book shows how all educational researchers need to do quantitative research, even if only in the sense of reading other people's research findings. In fact, the book argues that the conventional distinction between primary and secondary research data is inadequate, since there is enormous need/opportunity





نظرات کاربران