ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Task-Based Language Learning and Teaching with Technology

دانلود کتاب یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری

Task-Based Language Learning and Teaching with Technology

مشخصات کتاب

Task-Based Language Learning and Teaching with Technology

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1441101535, 9781441101532 
ناشر: Continuum 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 263 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Task-Based Language Learning and Teaching with Technology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یادگیری و آموزش زبان مبتنی بر وظیفه با فناوری

این مجموعه ویرایش شده رابطه بین آموزش زبان مبتنی بر وظیفه (TBLT) و یادگیری مبتنی بر فناوری را در نظر می گیرد. TBLT با تعدادی از وظایف کلان مانند جمع آوری اطلاعات و حل مسئله و همچنین وظایف ارزیابی سروکار دارد که همه آنها به طور فزاینده ای از طریق فناوری های آنلاین و مبتنی بر وب در دسترس هستند. یادگیری پیشرفته فناوری به مفهوم گسترده ای از استفاده از فناوری در کلاس زبان اشاره دارد و طیفی از فناوری های یادگیری تعاملی مانند تخته سفید تعاملی و دستگاه های یادگیری سیار را در بر می گیرد. محبوبیت فناوری‌های وب 2.0 (وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، پادکست، دنیای مجازی)، و همچنین کاربردهای عملی یادگیری تلفن همراه، تأکید تازه‌ای بر ایجاد وظایف یادگیری زبان پروژه‌محور با اهمیت واقعی در دنیای واقعی دارد. فراگیران زبان های خارجی این کتاب به بررسی علاقه گسترده به این محیط های یادگیری جدید با فناوری پیشرفته می پردازد و به چگونگی استفاده از آنها برای ترویج یادگیری مبتنی بر وظیفه می پردازد. این کتاب برای دست اندرکاران و محققان در زبان شناسی کاربردی، فراگیری زبان دوم و مطالعات آموزشی جذاب خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This edited collection considers the relationship between task-based language teaching (TBLT) and technology-enhanced learning. TBLT is concerned with a number of macro-tasks such as information gathering and problem-solving as well as evaluative tasks, all of which are increasingly available via online and Web-based technologies. Technology Enhanced Learning refers to a broad conception of technology use in the language classroom and incorporates a range of interactive learning technologies such as Interactive Whiteboards and mobile learning devices. The popularity of Web 2.0 technologies (blogs, wikis, social networking sites, podcasting, virtual worlds), as well as practical applications of mobile learning, place a fresh emphasis on creating project-orientated language learning tasks with a clear real-world significance for learners of foreign languages. This book examines the widespread interest in these new technology-enhanced learning environments and looks at how they are being used to promote task-based learning. This book will appeal to practioners and researchers in applied linguistics, second language acquisition and education studies.





نظرات کاربران