دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Pat Hoodless, Dawsonera., et al سری: Achieving QTS ISBN (شابک) : 9781844458257, 1844458253 ناشر: Learning Matters سال نشر: 2009 تعداد صفحات: 224 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching humanities in primary schools به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش علوم انسانی در مدارس ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب از کارآموزان ابتدایی در رویکرد یادگیری و تدریس به موضوعات اصلی علوم انسانی: جغرافیا، تاریخ و دین پشتیبانی می کند. این یک رویکرد یکپارچه به این حوزههای موضوعی را ترویج میکند و کارآموزان را تشویق میکند تا در مورد پیوندهای بین موضوعات، در سراسر برنامه درسی از مرحله پایه سالهای اولیه تا مرحله کلیدی 2 فکر کنند. این نسخه برای ترکیب استانداردهای حرفهای بازنگری شده برای جایزه QTS و به ابتکارات کلیدی مانند تعالی و لذت، هر کودک مهم است و استراتژی ملی اولیه برای سوادآموزی و ریاضیات می پردازد.
This book supports primary trainees in their learning and teaching approach to the core humanities subjects: geography, history and religion. It promotes an integrated approach to these subject areas and encourages trainees to reflect on the links between subjects, across the curriculum from the Early Years Foundation Stage through to Key Stage 2. This edition has been updated to incorporate the revised Professional Standards for the Award of QTS and addresses key initiatives such as Excellence and Enjoyment, Every Child Matters and the Primary National Strategy for Literacy and Mathematics.