دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Greg McLaughlin, Stephen Baker سری: ISBN (شابک) : 9781841503936, 9781282759602 ناشر: Intellect سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 114 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The propaganda of peace : the role of media and culture in the Northern Ireland peace process به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغ صلح: نقش رسانه ها و فرهنگ در روند صلح ایرلند شمالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
هنگامی که مخالفان سیاسی یان پیزلی و مارتین مک گینس به عنوان وزیر اول و معاون اول یک دستگاه اجرایی جدید ایرلند شمالی در می 2007 تایید شدند، فصلی در مورد گذشته آشفته ایرلند شمالی بسته شد. تنظیم مجدد دراماتیک سیاست، این دشمنان آشتی ناپذیر را گرد هم آورده بود - و رسانه ها نقش مهمی در متقاعد کردن مردم برای پذیرش این تغییر شگفت انگیز داشتند. Propaganda of Peace نقش آنها را در زمینه فرهنگی گستردهتری قرار میدهد و طیف گستردهای از بازنماییهای واقعی و تخیلی، از روزنامهنگاری و نمایشگاههای عمومی موزهها تا فیلم، درام تلویزیونی و کمدی موقعیت را بررسی میکند. نویسندگان یک رویکرد نظری و روششناختی کاملاً متفاوت برای نقش رسانه در گزارشدهی و بازنمایی پیشنهاد میکنند. آنها می پرسند که آیا «تبلیغ صلح» واقعاً در همان لحظه ای که بحث عمومی درباره نئولیبرالیسم، فروپاشی مالی و نابرابری اجتماعی و اقتصادی آن را ضروری می کند، رها شدن یک حوزه عمومی درگیر سیاسی را ترویج می کند؟
When political opponents Ian Paisley and Martin McGuiness were confirmed as First Minister and Deputy First Minister of a new Northern Ireland executive in May 2007, a chapter was closed on Northern Ireland’s troubled past. A dramatic realignment of politics had brought these irreconcilable enemies together – and the media played a significant role in persuading the public to accept this startling change. The Propaganda of Peace places their role in a wider cultural context and examines a broad range of factual and fictional representations, from journalism and public museum exhibitions to film, television drama and situation comedy. The authors propose a radically different theoretical and methodological approach to the media’s role in reporting and representing. They ask whether the ‘propaganda of peace’ actually promotes the abandonment of a politically engaged public sphere at the very moment when public debate about neo-liberalism, financial meltdown and social and economic inequality make it most necessary.