ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The propaganda of peace : the role of media and culture in the Northern Ireland peace process

دانلود کتاب تبلیغ صلح: نقش رسانه ها و فرهنگ در روند صلح ایرلند شمالی

The propaganda of peace : the role of media and culture in the Northern Ireland peace process

مشخصات کتاب

The propaganda of peace : the role of media and culture in the Northern Ireland peace process

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781841503936, 9781282759602 
ناشر: Intellect 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 114 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب The propaganda of peace : the role of media and culture in the Northern Ireland peace process به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغ صلح: نقش رسانه ها و فرهنگ در روند صلح ایرلند شمالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغ صلح: نقش رسانه ها و فرهنگ در روند صلح ایرلند شمالی

هنگامی که مخالفان سیاسی یان پیزلی و مارتین مک گینس به عنوان وزیر اول و معاون اول یک دستگاه اجرایی جدید ایرلند شمالی در می 2007 تایید شدند، فصلی در مورد گذشته آشفته ایرلند شمالی بسته شد. تنظیم مجدد دراماتیک سیاست، این دشمنان آشتی ناپذیر را گرد هم آورده بود - و رسانه ها نقش مهمی در متقاعد کردن مردم برای پذیرش این تغییر شگفت انگیز داشتند. Propaganda of Peace نقش آنها را در زمینه فرهنگی گسترده‌تری قرار می‌دهد و طیف گسترده‌ای از بازنمایی‌های واقعی و تخیلی، از روزنامه‌نگاری و نمایشگاه‌های عمومی موزه‌ها تا فیلم، درام تلویزیونی و کمدی موقعیت را بررسی می‌کند. نویسندگان یک رویکرد نظری و روش‌شناختی کاملاً متفاوت برای نقش رسانه در گزارش‌دهی و بازنمایی پیشنهاد می‌کنند. آنها می پرسند که آیا «تبلیغ صلح» واقعاً در همان لحظه ای که بحث عمومی درباره نئولیبرالیسم، فروپاشی مالی و نابرابری اجتماعی و اقتصادی آن را ضروری می کند، رها شدن یک حوزه عمومی درگیر سیاسی را ترویج می کند؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

When political opponents Ian Paisley and Martin McGuiness were confirmed as First Minister and Deputy First Minister of a new Northern Ireland executive in May 2007, a chapter was closed on Northern Ireland’s troubled past. A dramatic realignment of politics had brought these irreconcilable enemies together – and the media played a significant role in persuading the public to accept this startling change. The Propaganda of Peace places their role in a wider cultural context and examines a broad range of factual and fictional representations, from journalism and public museum exhibitions to film, television drama and situation comedy. The authors propose a radically different theoretical and methodological approach to the media’s role in reporting and representing. They ask whether the ‘propaganda of peace’ actually promotes the abandonment of a politically engaged public sphere at the very moment when public debate about neo-liberalism, financial meltdown and social and economic inequality make it most necessary.





نظرات کاربران