دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Bjorn Hettne
سری:
ISBN (شابک) : 9781848132467, 1848132476
ناشر: Zed
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 161
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 674 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Thinking about development : development matters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تفکر در مورد توسعه: توسعه مهم است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب مقدمه ای مختصر و در دسترس برای تفکر توسعه، تئوری و عمل توسعه معاصر و - تحلیل انتقادی ارزش هایی است که در پس آنها نهفته است. هتن استدلال می کند که مکاتب تفکر توسعه باید به لحاظ تاریخی زمینه سازی شوند، نه اینکه به عنوان یک نظریه جهانی در حال تکامل باشند. این کتاب توسعه را بهعنوان یک «مفهوم اساساً مورد مناقشه» معرفی میکند، که در زمانهای مختلف برای افراد مختلف در مکانهای مختلف معنای زیادی داشته است. هتن با تمرکز بر گفتمانهای تاریخی از رویاروییهای اولیه استعمار تا امروز، پیوندهای بین باور روشنگری به «پیشرفت» را تا تمرکز اخیر بر اهداف توسعه هزاره نشان میدهد. جلد اول از مجموعه «موضوعات توسعه»، این کتاب چارچوب کلیدی مجموعه را بهعنوان یک کل ارائه میکند و به خوانندگان این امکان را میدهد تا متونی را در زمینه موضوعاتی مانند عدالت زیستمحیطی، فناوری و یادگیری توسعه در یک زمینه تاریخی، مفهومی و سیاسی گستردهتر از متن پیدا کنند. سیاست فوری و نیازهای خروجی نئولیبرالیسم
This book is a concise and accessible introduction to development thinking, contemporary development theory and practice and - a critical analysis of the values that lie behind them. Hettne argues that schools of development thinking should be historically contextualized, not presented as evolving towards a universal theory. The book will present development as an 'essentially contested concept', that has meant a number of things at various times to different people in different places. Focusing on historical discourses from the initial colonial encounters through to the modern day, Hettne draws the connections between the enlightenment belief in 'progress' through to the more recent focus on the Millennium Development Goals. The first volume in the 'Development Matters' series this book provides the key frame for the series as a whole, enabling readers to locate texts on themes such as environmental justice, technology and development learning within a broader historical, conceptual and political context than the immediate policy and output needs of neoliberalism.