ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Growing up with risk

دانلود کتاب در حال رشد با خطر

Growing up with risk

مشخصات کتاب

Growing up with risk

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781847422385, 1847422381 
ناشر: Policy 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 295 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Growing up with risk به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب در حال رشد با خطر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب در حال رشد با خطر

بزرگ شدن با ریسک، تحلیلی انتقادی از روش‌هایی ارائه می‌کند که در آن ارزیابی و مدیریت ریسک - در حال حاضر یک عنصر فراگیر از سیاست‌ها و عملکرد حرفه‌ای معاصر - در سیاست، تئوری و عمل در رابطه با کودکان و جوانان تعریف و اعمال می‌شود. این کتاب با تکیه بر چارچوب‌های مفهومی از سراسر علوم اجتماعی، دیدگاه‌های متضاد در مورد ریسک را بررسی می‌کند که در حوزه‌های مختلف سیاستی و گفتمان‌های حرفه‌ای و غیر عادی رخ می‌دهد، و در مورد معضلات پاسخی که از این دیدگاه‌های گاه بحث‌برانگیز ناشی می‌شود - از ایمنی زمین بازی گرفته تا خطرات مرتبط با جوانان بحث می‌کند. مصرف مواد مشارکت‌کنندگان به موضوعات جنسیت، قومیت و وضعیت اجتماعی-اقتصادی که بر تعاریف و پاسخ‌ها به ریسک تأثیر می‌گذارند، می‌پردازند و مفاهیم مرتبط مانند «ریسک-تاب‌آوری»، مراقبت-کنترل» و «وابستگی-خودمختاری» را در نظر می‌گیرند. هر فصل که به شیوه ای در دسترس نوشته شده است، یک مطالعه موردی خط مشی خاص را ارائه می دهد تا موضوعات و موضوعات مقطعی را نشان دهد که آن را به متنی کلیدی برای محققان و دانشجویان تبدیل می کند. همچنین به سیاست گذاران و متخصصان بینش ارزشمندی در مورد پیچیدگی های ایجاد تعادل در مسئولیت محافظت از جوانان با مزایای ریسک پذیری و نیاز به اجازه دادن به جوانان برای آزمایش ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Growing up with risk provides a critical analysis of ways in which risk assessment and management - now a pervasive element of contemporary policy and professional practice - are defined and applied in policy, theory and practice in relation to children and young people. Drawing on conceptual frameworks from across the social sciences, the book examines contrasting perspectives on risk that occur in different policy domains and professional and lay discourses, discussing the dilemmas of response that arise from these sometimes contested viewpoints - from playground safety to risks associated with youthful substance use. The contributors address issues of gender, ethnicity and socio-economic status which impact on definitions and responses to risk, and consider related concepts, such as 'risk-resilience', care-control' and 'dependence-autonomy'. Written in an accessible manner, each chapter provides a specific policy case study to illustrate the cross-cutting themes and issues that will make it a key text for researchers and students. It also offers policy makers and practitioners a valuable insight into the complexities of balancing responsibility for protecting the young with the benefits of risk taking and the need to allow young people to experiment.





نظرات کاربران